Hønemor30 Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Jeg som er langt i fra en str small, finner dette kun i str s når jeg tråler nettet. Og forresten, noen som vet om det finnes noe som går fra rett under puppene slik at jeg kan bruke en god stroppeløs bh til i stedet for en underkjole med bh i?
Caprica Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 Så de hadde på kappahl i avdelingen for oss som er større en s Så veldig ålreit ut, skal kjøpe selv.
Hønemor30 Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2013 Åhå, sånn kjole altså? Har sett der før, men da hadde dem bare trøyer og truser.
BellaSuz Skrevet 14. mars 2013 #6 Skrevet 14. mars 2013 Har du sett på lindex? Der har de mye hold-in undertøy. Evt Google trinny og susannah hold in, tror dem har slik du tenker på...
Hønemor30 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2013 Har du sett på lindex? Der har de mye hold-in undertøy. Evt Google trinny og susannah hold in, tror dem har slik du tenker på... Ja har googlet trinny og susannah, men fant ikke sånn uten stropper. Og siden kjolen er stroppeløs, tenker jeg at det ikke blir så snasent med
Hønemor30 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2013 Og lindex og kappahl var jeg på i dag, ingen av de hadde kjole. Kun høye truser.
Mamma4livet Skrevet 15. mars 2013 #9 Skrevet 15. mars 2013 Jeg som er langt i fra en str small, finner dette kun i str s når jeg tråler nettet. Og forresten, noen som vet om det finnes noe som går fra rett under puppene slik at jeg kan bruke en god stroppeløs bh til i stedet for en underkjole med bh i? Jeg tror ikke det finnes slike som går helt opp til puppene uten stropper. Har kun sett med. Min mamma kjøpte en underkjole, men sliter med at den kryper opp hele tiden. Anbefaler heller en slik som ser ut som en "bryterdrakt". De er supre under kjoler. (Bare litt mere styr når man skal på do)
DaTuMa Skrevet 15. mars 2013 #10 Skrevet 15. mars 2013 Mange av de "bryterdraktene" har faktisk "tissehull" ikke skjønner jeg helt hvordan man skal klare å bruke det men......
Hønemor30 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #11 Skrevet 15. mars 2013 Mange av de "bryterdraktene" har faktisk "tissehull" ikke skjønner jeg helt hvordan man skal klare å bruke det men...... Haha-seriøst?? Jøsses!
Hønemor30 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #12 Skrevet 15. mars 2013 Jeg som er langt i fra en str small, finner dette kun i str s når jeg tråler nettet. Og forresten, noen som vet om det finnes noe som går fra rett under puppene slik at jeg kan bruke en god stroppeløs bh til i stedet for en underkjole med bh i? Jeg tror ikke det finnes slike som går helt opp til puppene uten stropper. Har kun sett med. Min mamma kjøpte en underkjole, men sliter med at den kryper opp hele tiden. Anbefaler heller en slik som ser ut som en "bryterdrakt". De er supre under kjoler. (Bare litt mere styr når man skal på do) Altså det måå jo finnes hehe.... Jeg vil ha en som går fra under puppene ned til litt på låret. Altså et underskjørt med veldig høyt liv .Slik at jeg kan bruke min egen bh og slippe stropper. Slike stropper som er på bryterdraktene funker heller dårlig når kjolen er stroppeløs
Hønemor30 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #13 Skrevet 15. mars 2013 Egentlig sånn her : http://spanx.com/product/index.jsp?productId=10912928&cp=2992553.3015049&view=all&parentPage=family Bare at den skulle sluttet under puppene, for jeg ser for meg at den der vil presse puppene inn også, og det er jeg ikke så interessert i
Hønemor30 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #14 Skrevet 15. mars 2013 Jeg som er langt i fra en str small, finner dette kun i str s når jeg tråler nettet. Og forresten, noen som vet om det finnes noe som går fra rett under puppene slik at jeg kan bruke en god stroppeløs bh til i stedet for en underkjole med bh i? Jeg tror ikke det finnes slike som går helt opp til puppene uten stropper. Har kun sett med. Min mamma kjøpte en underkjole, men sliter med at den kryper opp hele tiden. Anbefaler heller en slik som ser ut som en "bryterdrakt". De er supre under kjoler. (Bare litt mere styr når man skal på do) Jeg kunne forøvig gått for en slik en, bare den hadde vært uten stroppene
Hønemor30 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #15 Skrevet 15. mars 2013 Hm..da må det bli korsett og truse da...hm...pokker og
Mamma4livet Skrevet 15. mars 2013 #16 Skrevet 15. mars 2013 Jeg som er langt i fra en str small, finner dette kun i str s når jeg tråler nettet. Og forresten, noen som vet om det finnes noe som går fra rett under puppene slik at jeg kan bruke en god stroppeløs bh til i stedet for en underkjole med bh i? Jeg tror ikke det finnes slike som går helt opp til puppene uten stropper. Har kun sett med. Min mamma kjøpte en underkjole, men sliter med at den kryper opp hele tiden. Anbefaler heller en slik som ser ut som en "bryterdrakt". De er supre under kjoler. (Bare litt mere styr når man skal på do) Altså det måå jo finnes hehe.... Jeg vil ha en som går fra under puppene ned til litt på låret. Altså et underskjørt med veldig høyt liv .Slik at jeg kan bruke min egen bh og slippe stropper. Slike stropper som er på bryterdraktene funker heller dårlig når kjolen er stroppeløs Jeg tror problemet hadde vært at underkjole ikke ville holdt seg på plass uten stropper. Du kunne endt opp med en "ekstra bilring" rundt magen i løpet av kvelden.
Hønemor30 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #17 Skrevet 15. mars 2013 Jeg som er langt i fra en str small, finner dette kun i str s når jeg tråler nettet. Og forresten, noen som vet om det finnes noe som går fra rett under puppene slik at jeg kan bruke en god stroppeløs bh til i stedet for en underkjole med bh i? Jeg tror ikke det finnes slike som går helt opp til puppene uten stropper. Har kun sett med. Min mamma kjøpte en underkjole, men sliter med at den kryper opp hele tiden. Anbefaler heller en slik som ser ut som en "bryterdrakt". De er supre under kjoler. (Bare litt mere styr når man skal på do) Altså det måå jo finnes hehe.... Jeg vil ha en som går fra under puppene ned til litt på låret. Altså et underskjørt med veldig høyt liv .Slik at jeg kan bruke min egen bh og slippe stropper. Slike stropper som er på bryterdraktene funker heller dårlig når kjolen er stroppeløs Jeg tror problemet hadde vært at underkjole ikke ville holdt seg på plass uten stropper. Du kunne endt opp med en "ekstra bilring" rundt magen i løpet av kvelden. Ja jeg ser poenget ditt. Hehe;) men hva tror du det er best å gå for da?
DaTuMa Skrevet 15. mars 2013 #18 Skrevet 15. mars 2013 Jeg ville valg en boxer/truse som går opp til bhen. De som har litt lange bein sitter finest hvis kjolen er trang. Så slipper du trusekant valk på rompa
Mamma4livet Skrevet 15. mars 2013 #19 Skrevet 15. mars 2013 Jeg som er langt i fra en str small, finner dette kun i str s når jeg tråler nettet. Og forresten, noen som vet om det finnes noe som går fra rett under puppene slik at jeg kan bruke en god stroppeløs bh til i stedet for en underkjole med bh i? Jeg tror ikke det finnes slike som går helt opp til puppene uten stropper. Har kun sett med. Min mamma kjøpte en underkjole, men sliter med at den kryper opp hele tiden. Anbefaler heller en slik som ser ut som en "bryterdrakt". De er supre under kjoler. (Bare litt mere styr når man skal på do) Altså det måå jo finnes hehe.... Jeg vil ha en som går fra under puppene ned til litt på låret. Altså et underskjørt med veldig høyt liv .Slik at jeg kan bruke min egen bh og slippe stropper. Slike stropper som er på bryterdraktene funker heller dårlig når kjolen er stroppeløs Jeg tror problemet hadde vært at underkjole ikke ville holdt seg på plass uten stropper. Du kunne endt opp med en "ekstra bilring" rundt magen i løpet av kvelden. Ja jeg ser poenget ditt. Hehe;) men hva tror du det er best å gå for da? Ta kontakt med butikker som selger brudekjoler. Det finnes jo mange stroppeløse brudekjoler. De har sikkert gode råd og tips om undertøy som fungerer. Forresten - jeg hadde en stroppeløs brudekjole og brukte korsett med stroppeløs bh i. Kan det være noe?
DaTuMa Skrevet 15. mars 2013 #20 Skrevet 15. mars 2013 http://spanx.com/product/index.jsp?productId=2990122&cp=2992553.17190976&parentPage=family
DaTuMa Skrevet 15. mars 2013 #21 Skrevet 15. mars 2013 http://cubus.com/no/Dame/Kolleksjon/Kolleksjon/Undertoy/Shapewear/4/7110885/
Mamma4livet Skrevet 15. mars 2013 #22 Skrevet 15. mars 2013 http://cubus.com/no/Dame/Kolleksjon/Kolleksjon/Undertoy/Shapewear/4/7110885/ Den har jeg og den er bedre enn tilsvarende dyrere jeg har prøvd. Men den går ikke helt opp til under brystet.
Hønemor30 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #23 Skrevet 15. mars 2013 http://spanx.com/product/index.jsp?productId=2990122&cp=2992553.17190976&parentPage=family Ser for meg et pes hver gang jeg må på do mendet vil sikkert se finest ut vet du om spanx er en seriøs side å bestille fra?
DaTuMa Skrevet 15. mars 2013 #24 Skrevet 15. mars 2013 Ville ikke bestilt på nett. Holdin må prøves. De er så forskjellige i str. Jeg må ha xs i noen typer mens m i andre, fordi stramheten og sånn er så forskjellig. Cubus og lindex har ganske mye å velge i syns jeg. Både billige og dyre. Hvis du har en skikkelig undertøysbutikk der du bor har de ihvertfall ting som går helt opp til bhkanten
Hønemor30 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #25 Skrevet 15. mars 2013 Okei,da får jeg ta meg en runde takk for alle gode svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå