Gå til innhold

Normalt å amme 4 mnd gammel baby hver 2.time om natta?

Anbefalte innlegg

Eller bør/kan jeg gjøre noe for å forlenge soveøktene hans? Han siver gjerne fra 18-22, får pupp og sover til 24,får pupp og sover til 02( noen ganger 1.30..) og sånn fortsetter det. De siste øktene kan være på 1,5-1 time også.. Litt slitsomt bare..

Fortsetter under...

Huff ja sånn har jeg det også. Hun er 4 og 1/2 mnd i dag og jeg ser at det noen ganger går 3 timer til hun våkner nå. Litt forbedring, men jeg henger så etter med søvn at jeg er like trøtt uansett om morgnen. Noen ganger står vi opp klokka 4 :( zzzzzz

Huff ja sånn har jeg det også. Hun er 4 og 1/2 mnd i dag og jeg ser at det noen ganger går 3 timer til hun våkner nå. Litt forbedring, men jeg henger så etter med søvn at jeg er like trøtt uansett om morgnen. Noen ganger står vi opp klokka 4 :( zzzzzz

Har du prøvd grøt om kvelden? Jeg prøver å venne ham til det på dagtid foreløpig,men håper det skal få en effekt når han får det på kvelden..

hadde det sånn i 14 dager, årket ikke mer så jeg begynte med grøt for 2-3 uker siden.. har lengre sove økter nå, men sover ikke heele natta enda, men det blir vel når hun blir eldre :)

Mi er også 4mnd.

Samme her... Min er snart 5 måneder og vi har hatt det slik lenge nå, kanskje i 10-12 uker. Jeg samsover for å få litt søvn jeg også, men gleder meg til han sover lengre økter :) Begynt med litt grøt, men han er ikke så interessert så det tar tid, er vel oppe i 3 ts nå :) Jaja, sove får vi gjøre når vi er pensjonister :P

Annonse

Har du prøvd grøt om kvelden? Jeg prøver å venne ham til det på dagtid foreløpig,men håper det skal få en effekt når han får det på kvelden..

vi driver å øver på most potet og most gulrot men det går så sakte ;) vi får bare inn ei eller to skjeer ;) men det kommer seg ;)

Har det sånn vi og.. Det er slitsomt ja! Har gitt grøt de siste tre dagene nå, så håper det blir lengre økter etterhvert :)

Han er en skikkelig matmons, så grøt er midt i blinken og han vil gjerne ha mer grøt enn jeg gir ham ;) tør ikke å gi mer enn 3 små skjeer i starten av frykt for magevondt (kolikkbaby)

Blitt sånn her og. Hun sov superbra frem til 3 mnd. Da hun var 3,5 mnd begynte vi med grøt pga dårlig vektoppgang og hyppig oppvåkning. Hun er nå 4,5 mnd, og vi er oppe i full porsjon grøt om kvelden og et glass fruktmos på formiddagen, men søvnen på natta er heller dårlig. I natt lå hun max en time i senga mellom hvert måltid. Så nå er det rett før jeg tar en kamp selv om hun er liten, for så mye mat trenger hun ikke;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...