Gå til innhold

Ingen med ikm...uke 13? ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg ser absolutt ingenting annet enn den ene streken som alltid er der...... :(

Hvor mange dager til ikm da? Jeg får fortsatt bare en svak strek, 2 dager før ikm, så tør ikke helt å ta gleden på forskudd her... :)

Litt usikker, da jeg ikke har vært så stabil... Ville sagt om to dager... Men sist gang gikk det 30 dager, så da blir det i såfall ikke før søndag....

Kjipt å skulle på hytten og si nei takk til vin, noe jeg vanligvis aldri gjør, så da blir det som å si det til alle :( hadde jeg bare visst det ene eller andre..

Håper det klaffer for deg da :D

Jeg har ikke flere tester igjen... Mensen har enda ikke dukket opp, noe som er uvanlig! Kan som regel stille klokka etter den.

Rasekatten, Legg ut bilde davel så kan vi se om vi andre ser noe :)

hadde jeg bare tenkt så langt så, for den kasta jeg. jeg gidder aldri og teste før jeg har gått over, men jo da litt ivrig pga alle andre her, hehe...

Hhaha jeg kaster også testene.. tør ikke la mannen se hvor mange jeg tar :D Da tror han nok jeg er gal!

Enda ikke tegn til Jensen her, jeg faller vel for fristelsen å kjøpe en og minuttet etter jeg har tester dukker den nok opp :[

Hhaha jeg kaster også testene.. tør ikke la mannen se hvor mange jeg tar :D Da tror han nok jeg er gal!

Enda ikke tegn til Jensen her, jeg faller vel for fristelsen å kjøpe en og minuttet etter jeg har tester dukker den nok opp :[

da er det bare håpe på det beste ;)

Ok så jeg falt for fristelsen og siden ikm dagen er idag og enda ikke noe har skjedd så kjøpte jeg likegjerne en digital en. Men neeeiiida.. Ikke gravid gitt. Så da er det bare å vente på at hersens mensen skal komme. Jo før jo bedre slik at jeg får startet på ny pp!!

Ok så jeg falt for fristelsen og siden ikm dagen er idag og enda ikke noe har skjedd så kjøpte jeg likegjerne en digital en. Men neeeiiida.. Ikke gravid gitt. Så da er det bare å vente på at hersens mensen skal komme. Jo før jo bedre slik at jeg får startet på ny pp!!

Kan jo håpe enda ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...