Gå til innhold

Ingen med ikm...uke 13? ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til sjokoperle! Vi heier på deg nå :D

Kjipern å gå videre men satser på januarbarn :D

Nordine, her er det 1.september som er datoen for når ungene må være født før. Altså augustbarna er de yngste og septemberbarna de eldste :)

Lykke til over i uke17 jenter :) Bare meg igjen!!! Kryss armer og bein for meg !! Nesten uutholdelig dette her :( blir på fjellet til søndag så da blir det ikke noe testing før søndag kveld evt!

tror vi har likt, på søndag? jeg har blitt borte fra lista. Så tydeligvis bare oss igjen, så kan jo håpe det klaffer for oss da :)

Annonse

Nordine, bor ikke i Norge men i usa og det er ulikt fra Norge når på året de må være født for å være yngst/eldst i klassen.

3.5 åringen min er født i August så hun blir yngst og vil gå sammen med unger født fra September 2008 til August 2009.

Så egentlig er januarbarn "best" for da er de verken eldst eller yngst :D

Nordine, bor ikke i Norge men i usa og det er ulikt fra Norge når på året de må være født for å være yngst/eldst i klassen.

3.5 åringen min er født i August så hun blir yngst og vil gå sammen med unger født fra September 2008 til August 2009.

Så egentlig er januarbarn "best" for da er de verken eldst eller yngst :D

Å, nå skjønner jeg :) Vi krysser fingrene for januar :)

Annonse

jeg skulle hatt den i dag, så venter enda... tørte ikke teste i dag, blir sikkert bare skuffet.... så får se i morgen...

Krysser fingrene for deg Rasekatten!!

Du er vel den eneste som er igjen denne ikm uka tror jeg.. Hold oss oppdatert da :)

Da har jeg testet to ganger i dag og positiv på begge!! Er fire dager over ikm....så da er jeg vel gravid da :) :) skrekkblandetfryd <3 hihihi.

Skal ta CD sin digitale test med uke indikator i morgen tidlig, så får vi se hva den sier :)

Heier på deg også Rasekatten!!! :) Og dere andre som går inn i en spennende tid før uke 17 :)))

Da har jeg testet to ganger i dag og positiv på begge!! Er fire dager over ikm....så da er jeg vel gravid da :) :) skrekkblandetfryd <3 hihihi.

Skal ta CD sin digitale test med uke indikator i morgen tidlig, så får vi se hva den sier :)

Heier på deg også Rasekatten!!! :) Og dere andre som går inn i en spennende tid før uke 17 :)))

gratulerer så mye;)

jeg skulle hatt den i dag, så venter enda... tørte ikke teste i dag, blir sikkert bare skuffet.... så får se i morgen...

Krysser fingrene for deg Rasekatten!!

Du er vel den eneste som er igjen denne ikm uka tror jeg.. Hold oss oppdatert da :)

skal sjekke i morgen vist den ikke dukker opp i løpet av natten.

da har jeg testet, og den er negativ. men kan jo fortsatt håpe siden den ikke har kommet noe enda, men jeg tviler... med første fikk jeg heller ikke positiv før seint... så jeg blir ikke på ikm 17, men må se hvordan det går med dere :) jeg blir heller på 18 vist den dukker opp snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...