Gå til innhold

Ingen med ikm...uke 13? ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Oj, Gratulerer Nordine :D

Har ikke flere tester så uansett hvor mye jeg brenner etter å teste så er det ikke mulig. Venter til mensen forhåpentligvis er forsinket og tar en test da.

Men håpet er mer eller mindre borte for mensenkvisene har dukket opp :(

Snakket med to mammaer på balletten til jenta mi idag og de hadde begge hatt problemer med å lage søsken til barna sine. De hadde prøvd i hhv 3 og 4 år på andremann og de sa at jeg ikke måtte gi opp. Hun ene sa at jeg burde gi sink og selen (tror det heter det på norsk) til mannen min da det visstnok gjorde godt for spermen. Må undersøke dette litt mer tror jeg!

Renate: Haha kan tenke meg det ble litt mye med 3-4 mnd ja ;) Syns det er mye med 1 uke med familien jeg :D

Liten oppdatering: har vært VELDIG kvalm om kveldene nå! Er små kvalm nå også. Puppisene er kjempevonde, helt ut i armhulen.(Jeg bruker å kjenne det i puppene, men ikke sånn) før mens. Det stikker i lysken. Men jeg har så dårlig tro... Kan jo være alt mulig. Noen fler som kjenner noe? Ikm rett rundt hjørnet nå da! :D

Liten oppdatering: har vært VELDIG kvalm om kveldene nå! Er små kvalm nå også. Puppisene er kjempevonde, helt ut i armhulen.(Jeg bruker å kjenne det i puppene, men ikke sånn) før mens. Det stikker i lysken. Men jeg har så dårlig tro... Kan jo være alt mulig. Noen fler som kjenner noe? Ikm rett rundt hjørnet nå da! :D

Glemte å si en ting..Har hatt en veldig rar smak i munnen i hele går. Nå kom det igjen..smaker nesten metall?

Annonse

ser det er flere som får testet positvt tidlig her. er det vanlig, eller bare jeg som er treig? hehe... når jeg fikk første, hadde jeg ikke positvt før jeg var nesten 8 uker.... testet 2 ganger som var neg. noen som har vært bordi i det? eller har noe forklaring. veit det det skiller seg og osv i testen....

Spennende dere:) Ømme brystee er jo ett godt tegn:) Kan liste opp mine tidlige symptomer hvis noen er inntr.?: Ømme bryster,sliten,kald,innimellom kvalm/dårlig matlyst,urolig søvn/rare drømmer!!Hva med dere andre har dere noen symtomer eller innbilte symptomer?:)

Denne mnd hadde jeg smerter i eggstokkene 3-5 dpo, det har jeg aldri fått før. I dag kom mensensmerter slik de pleier å gjøre dagen før mens (ikm) men har ikke ikm før om 4 dager...hm.... Håper det er et tegn :)

Noen som har opplevd noe lignende? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...