Gå til innhold

Ingen med ikm...uke 13? ;)

Anbefalte innlegg

Nei, har kun sjekket at alt er ok med meg. Mannen vil ikke på utredning enda, han sier at det skjer når det skjer og jeg bare må være tålmodig.. Men legen min står hvertfall klar dersom vi skulle trenge hjelp så det er hvertfall greit å vite at jeg ikke trenger vente ytterligere 6 mnd etter at jeg har fått mannen på glid ;)

Da står vi i litt samme situasjon.. Men men mannen min sa at vi måtte prøve skikkelig først..syns vi har gjort d jeg da. 2.år (ikke hundre prosent hele tiden) men i det siste så ;)

Snakket med fastlege. Og han sa det var bare å ta med en fersk prøve av mannen, så så han det med en gang i mikroskop. ;) Så hvis det ikke går denne gangen. Så må han til pers! :D

Samme situasjon her. Vi har prøvd (ikke hundre prosent) men mye siden aug, 2011 og heller ikke mannen er klar for å teste seg.. For tidlig sier han, selv om jeg føler vi har prøvd i en evighet og forbi. Tålmodigheten er litt tynnslitt innimellom, men så må jeg bare la han finne ut av det selv. Håper bare det er snart :P

Fortsetter under...

Nei, har kun sjekket at alt er ok med meg. Mannen vil ikke på utredning enda, han sier at det skjer når det skjer og jeg bare må være tålmodig.. Men legen min står hvertfall klar dersom vi skulle trenge hjelp så det er hvertfall greit å vite at jeg ikke trenger vente ytterligere 6 mnd etter at jeg har fått mannen på glid ;)

Da står vi i litt samme situasjon.. Men men mannen min sa at vi måtte prøve skikkelig først..syns vi har gjort d jeg da. 2.år (ikke hundre prosent hele tiden) men i det siste så ;)

Snakket med fastlege. Og han sa det var bare å ta med en fersk prøve av mannen, så så han det med en gang i mikroskop. ;) Så hvis det ikke går denne gangen. Så må han til pers! :D

Samme situasjon her. Vi har prøvd (ikke hundre prosent) men mye siden aug, 2011 og heller ikke mannen er klar for å teste seg.. For tidlig sier han, selv om jeg føler vi har prøvd i en evighet og forbi. Tålmodigheten er litt tynnslitt innimellom, men så må jeg bare la han finne ut av det selv. Håper bare det er snart :P

er sånn her og, han her vil ikke sjekke seg, siden vi har en fra før mener han det ikke er noe galt... tror ikke menn skjønner hvordan ting er... satse på at dissa fyra skjønner det til slutt :)

PeppaPig: Det er ingen garantier uansett. Han ymtet på at vi skulle begynne og prøve aktivt igjen til sommeren (etter at svigers har vært på besøk her) så vi får se.. Jeg vil heller begynne nå og håpe at babyen kommer tidlig på året. Idag hadde han kommet over en gammel video av sønnen våres, da var han litt over året, og da begynte han plutselig og skjønne hvor stor vår snaaart 4 åring er egentlig. Haha! :) Men EL er over for denne gang, og vi klaffet det vel og bra denne gangen, så kan jo hende jeg har hellet med meg selvom jeg tviler.. Ingen murringer eller symptomer på at jeg skulle være gravid.

Renate09: Mannen din høres ut som mannen min ;)

Snakket såvidt det var med mannen min om dette igår og da sa han at han helst ville betale tilbake på skatten før vi fikk baby.. Ehm, ja - det er jo ikke bare å bestille baby da. Tar jo gjerne 9mnd før den er her og da er jo ikke prøvingen iberegnet engang. Så forstå den logikken siden vi har budsjettert med å ha skatten tilbakebetalt innen utgangen av sommeren.

Men jeg stresset han visst, spesielt når jeg snakket om å teste gutta hans så jeg må tydelig backe off litt og vente.

Men nå har jeg jo ventet så jævla lenge. Før vi fikk førstemann så ventet jeg til han var klar, det tok 5 år. Og nå har jeg snakket om nestemann allerede da første var 1år gammel så jeg har jo snart ventet i 3år på dette. Hvor mye lenger skal jeg vente?!?

Uff - ble litt syting dette her :( Men jeg er leeeei!

Vi kjører hvertfall på uten prevensjon og slikt, han vet at jeg bruker cbfm så jeg får jo bare fortsette å krysse fingrene for at det klaffer.

Har null symptomer annet enn et enormt sukkerbehov - men det har jeg alltid før mensen kommer så det er vel heller et dårlig tegn ;)

Annonse

Rasekatten : ja kanskje det blir noe denne gangen ? :) her er det begynt å stikke i livmorhalsen , alltid hatt det som tidlig tegn

spennende !

satse på at den sitter nå da ;) hvor mange har du fra før? (hørtes nesten ut som du har en hel skokk, hehe)

Annonse

Hei,

Henger meg på jeg også. Litt usikker på når ikm er, da det endte i tidlig spontanabort sist gang. På tempingen ser det ut som det er mandag 25.

Lykke til alle sammen :-)

-Mandag 25.-

HappyMamma!

-Tirsdag 26.-

PeppaPig

linda2011

Lillehåp <3

-Onsdag 27.-

Prøverpånr1

-Torsdag 28.-

Sidney

LillePerlen

-Fredag 29.-

-Lørdag 30.-

Renate

-Søndag 31.-

-Gravid-

-Ny PP-

Ingen symptomer her, men er ikke så langt inn i dpo. Skjønner heller ikke tankegangenvtil mannen, for jeg prøver og fortelle at jeg skal gå gravid i nesten ett år før babyen kommer til verden. Jeg har ventet siden desember 2011, da mistet jeg i SA. Da hadde vi egentlig blitt enige om og prøve, og ble gravid på første forsøk, og etter det var han ikke klar allikevel!!! Vi har en gutt dom blir 4 i oktober, han var ikke planlagt, men hjertelig velkommen :)

Har testet igjen men vet ikke om jeh ser syner eller om det er en svak strek, teste igjrn på lørdag tenkte jeg! Nå legger jeg hvertfall merke til hvordan kroppen oppfører seg i syklusen!;) ble gravid på første forsøk sist gang så da la jeg ikke så godt merke til det:) Men har ett lite håp fortsatt,er jo enda 5 dager til IKM:) Dere må skrike ut når dere fyrer av en test:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...