Gå til innhold

Ingen med ikm...uke 13? ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En liten oversikt - håper jeg fikk med alle som har en IKM dato

-Mandag 25.-

-Tirsdag 26.-

PeppaPig

linda2011

Lillehåp <3

-Onsdag 27.-

Prøverpånr1

-Torsdag 28.-

Sidney

LillePerlen

-Fredag 29.-

-Lørdag 30.-

Renate

-Søndag 31.-

-Gravid-

-Ny PP-

-Mandag 25.-

-Tirsdag 26.-

PeppaPig

linda2011

Lillehåp <3

-Onsdag 27.-

Prøverpånr1

-Torsdag 28.-

Sidney

LillePerlen

-Fredag 29.-

-Lørdag 30.-

Renate

-Søndag 31.-

Rasekatten

-Gravid-

-Ny PP-

-Mandag 25.-

-Tirsdag 26.-

PeppaPig

linda2011

Lillehåp <3

-Onsdag 27.-

Prøverpånr1

-Torsdag 28.-

Sidney

LillePerlen

MissAlma

-Fredag 29.-

-Lørdag 30.-

Renate

-Søndag 31.-

Rasekatten

-Gravid-

-Ny PP-

Annonse

Jeg melder meg også inn her, EL i går :)

-Mandag 25.-

-Tirsdag 26.-

PeppaPig

linda2011

Lillehåp <3

-Onsdag 27.-

Prøverpånr1

-Torsdag 28.-

Sidney

LillePerlen

MissAlma

-Fredag 29.-

-Lørdag 30.-

Renate

-Søndag 31.-

Rasekatten

TulleVenterPåRusk

-Gravid-

-Ny PP-

Renate 09: hvorfor vil ikke mannen din prøve mer? Min er litt opp og ned i sin tankegang ang prøving, spesielt siden det har tatt litt tid nå. Noen ganger snakker han om alt det vi kan gjøre med bare 1 barn og hvor mye "mer" vi kan tilby bare 1 barn, enn 2 barn. Mens andre ganger så er det viktig med søsken. Men det er kanskje bare hans måte å distansere seg litt fra all denne prøvingen som ikke fører noe sted...

Ellers så er det dpo land her og jeg teller dagene til jeg kan teste. Jeg klarer nok ikke holde meg til ikm!!

Jeg er jo tidenes mest utålmodig! IKM om en uke og måtte selvfølgelig ta en billig test idag!kom opp en ganske svak men alilevel tydelig strek, er det u det hele tatt mulig max 1 uke etter EL? Isåfalk var det fulltreffern 2-3 dager før EL som "satt";) har de to siste dagene hatt murringer i korsryggen,ømme pupper og synlige blodårer på brystet:) håper håper:) Når begynner dere å teste? Ikke alle som har en haug med strimmel tester og er liike ivrig som meg kanskje men;)

Jeg er jo tidenes mest utålmodig! IKM om en uke og måtte selvfølgelig ta en billig test idag!kom opp en ganske svak men alilevel tydelig strek, er det u det hele tatt mulig max 1 uke etter EL? Isåfalk var det fulltreffern 2-3 dager før EL som "satt" ;) har de to siste dagene hatt murringer i korsryggen,ømme pupper og synlige blodårer på brystet:) håper håper:) Når begynner dere å teste? Ikke alle som har en haug med strimmel tester og er liike ivrig som meg kanskje men;)

Du er ikke alene om å være utålmodig.. Så spennende! Og så heldig du er! ;) Jeg kjente bobbler i magen igår..men tror nok det er tilig mensn-symtomer. Troen er er så å si borte desverre. Men jeg hører jo at andre blir gravid etter år med prøving. Ønsket er stort da! Skal ikke teste før ikm..blir så aaalt for skuffet. ;)

Annonse

PeppeaPig, mannen ønsker seg større stilling først. Han jobber 60% nå, og jeg vil si at vi ikke har dårlig økonomi. Og man er aldri sikker, man kan ha fulltidsjobb og plutselig står man uten jobb og er avhengig av NAV.

Jeg er også utrolig utålmodig, men har bare en test igjen liggende, så er ikke mensen kommet til 1. Påskedag, tester jeg da :)

Skjønner den tankegangen Renate. Det er veldig kjedelig om man plutselig skulle stå på bar bakke og må være avhengig av støtte fra staten.

Brenner av en test til helgen men har ingen forhåpninger egentlig... Må ta meg en skikkelig samtale med mannen og overbevise han om å få sjekket svømmerne sine! Det må jo være en grunn til at det aldri klaffer!!

Nei, har kun sjekket at alt er ok med meg. Mannen vil ikke på utredning enda, han sier at det skjer når det skjer og jeg bare må være tålmodig.. Men legen min står hvertfall klar dersom vi skulle trenge hjelp så det er hvertfall greit å vite at jeg ikke trenger vente ytterligere 6 mnd etter at jeg har fått mannen på glid ;)

Da står vi i litt samme situasjon.. Men men mannen min sa at vi måtte prøve skikkelig først..syns vi har gjort d jeg da. 2.år (ikke hundre prosent hele tiden) men i det siste så ;)

Snakket med fastlege. Og han sa det var bare å ta med en fersk prøve av mannen, så så han det med en gang i mikroskop. ;) Så hvis det ikke går denne gangen. Så må han til pers! :D

Kjenner mens murringer og er 8 dager til ikm.

Tenker jeg venter å ser om mensen kommer, hvis ikke så tar jeg

en test!

Men tenkte nyte vin på hytte tur, så kanskje jeg må

teste før:-/

Men vi hadde kun sex 5 dager før EL, så

tviler på at det er noe i magen denne mnd!!

Håper/ håper ikke:)

Vil vente til januar:)

Denne runden har jeg mye murringer nå rett etter EL. Kjenner jeg allerde nå 2 dpo begynner å bli spent. Trodde jeg kom til å være rolig denne gangen siden jeg har prego liggende til neste runde, men den gang ei :-p

På torsdag leverer mannen sædprøve, gru-gleder meg litt.

Gratulerer Linda! Så spennende;)

Her går jeg og lurer på om vi traff EL.. Etter MA i januar og utskaping i februar har jeg ingen aning på syklusen.. Har heller ikke vært mulig med for mye aksje innlegging.. Håper håper.. Og har troen på at dette er mnd min!;)

Æsj, var nok litt tidlig ute! Tok test i dag tidlig og drn var negativ! Løpt på do inatt da så vi får satse på det er derfor og ta en test imorra tidlig:) lykke til alle sammen:) dere er så tålmodige dere, men kanskje like greit! Hadde vært fint å slengt inn en test når man er 9 uker på vei og oppdage at man er gravid:)

ånei så kjipt Linda2011. Kan det ha vært en kjemisk en?

TulleVenterPåRusk: skjønner godt at du grugleder deg. Men det er bedre å vite enn ikke vite!

Lillehåp: uff 2 år! Jeg tror ikke mannfolka stresser så mye med det som oss for de er jo som regel fertile til langt oppi åra. Men bra han er med på notene nå og skal levere inn prøve om det ikke klaffer nå!

Sidney; krysser fingrene for deg!! Håper dette er mnd for oss alle!!

lilleperlen: bare en liten svømmer som skal til vettu!

Det gikk opp et lys for meg igår og jeg gjorde litt undersøkelser på nettet. Viser seg at den ene medisinen mannen min går på kan føre til mannlig infertilitet så lenge han tar medisinen. Det var noe legen IKKE informerte oss om! Så det ser ut som mannen må ta steget og levere inn sædprøve så vi vet hvordan det står til med gutta. Han kan ikke slutte på medisinen heller så da blir det i tilfelle assistert befruktning (icsi) på oss. Litt av en nedtur på en måte, på den annen side er det greit å vite hva som skjer og at vi kan få hjelp.

Æsj, var nok litt tidlig ute! Tok test i dag tidlig og drn var negativ! Løpt på do inatt da så vi får satse på det er derfor og ta en test imorra tidlig:) lykke til alle sammen:) dere er så tålmodige dere, men kanskje like greit! Hadde vært fint å slengt inn en test når man er 9 uker på vei og oppdage at man er gravid:)

Ja litt tidlig er det nå..men jeg har jo lest om mange som har fått tilig positiv..men vi er jo alle forskjellige. Og svømmerne kan jo bruke lengre tid fram enn vi tror ;) Har sug i puppene av og til idag(vanlig tri tenker jeg.. :() frk.negativ..hehe!

med hun vi har var jeg nesten 9 uker, så det var ganske kjekt, hehe... satse på at det har klaffet for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...