Gå til innhold

Ingen med ikm...uke 13? ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

En liten oversikt - håper jeg fikk med alle som har en IKM dato :)

Mandag 25.

Tirsdag 26.

PeppaPig

linda2011

Lillehåp <3

Onsdag 27.

Prøverpånr1

Torsdag 28.

Sidney

LillePerlen

Fredag 29.

Lørdag 30.

Søndag 31.

Gravid

Ny pp

Håper dette blir mnd hvor vi alle får en positiv test!

rasekatten: hei hei, Bare å spørre i vei her :) Har du prøvd lenge? Jeg har prøvd i 14 mnd på nr 2. Tar sin tid dette men snart så må det jo skje!!

Noen som vet hvordan det er under sykdom? Er det litt mindre sjanse for å bli gravid? Uff, Håper ikke det altså for jeg var slått ut akkurat under el. Klarte jo å ha oss litt dagene før men hadde jo planlagt litt kos akkurat rundt el også...

Brukte du lang tid med nr .1 PeppaPig?Kjedelig ar det skal ta så lang tid med nr.2. !Mange som sliter med det samme vet jeg,er det noe grunn til dette? Kompikasjoner ved fødsel feks? Vi er i 1pp så forventer absolutt ikke noe denne mnd,men er jo alltid en sjangs;)

første var ikke planlagt, jeg gikk på pilla. så derfor jeg syns det er rart det ikke skjer noe nå, derfor så virker det som det bare blir 1 på oss, er mere enn nok fornøyd med den lille vi har, men hadde jo håpet på en bror/søster til henne da :) hadde ks med henne, har hørt at det kan være vanskligere og bli gravid igjen, men veit ikke om det stemmer....

Første gangen jeg ble gravid tok det 3 mnd. Mistet i ma og så tok det 3 mnd til før jeg ble gravid igjen. Så 2 ganger tok det veldig kort tid.

Hadde en forventning om at det skulle ta like kort tid nå men dengang ei.

Hadde også keisersnitt med jenta mi, rasekatten - så med meg stemmer det at det er vanskeligere å bli gravid ;)

Men nå er jeg jo eldre og veier 5 kg mer enn da jeg ble gravid de andre gangene så jeg begynner jo med dårligere odds enn sist. Sukk

Nei, har kun sjekket at alt er ok med meg. Mannen vil ikke på utredning enda, han sier at det skjer når det skjer og jeg bare må være tålmodig.. Men legen min står hvertfall klar dersom vi skulle trenge hjelp så det er hvertfall greit å vite at jeg ikke trenger vente ytterligere 6 mnd etter at jeg har fått mannen på glid ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...