Patetica fåkksi Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Gørls, er det blodharry å ha lysekrone på soverommet? Da tenker jeg IKKE http://www.jhj.no/productview/20044734/ men heller noe sexy og svart og mindre enn det i linken. En sånn kanskje http://www.houseofhedda.com/sv/artiklar/taklampa-spets-svart.html ? Deres ærbødigste; Apetit.
Tante Gustava Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 Helt ærlig, så ja jeg syns det er blodharry. Men så er jeg særs kjedelig i min interiørstil, så det er for all del ikke grunn til å la min mening bety noe. Er jo ikke jeg som skal sove der
Ulver Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Den siste der var veldig pen! Kunne godt tenkt meg en slik selv på soverommet ( lagre link). Om det er blodharry? Det syns ikke jeg:)
Gjest sug lut Skrevet 14. mars 2013 #5 Skrevet 14. mars 2013 Dritkul! Og ingenting er harry hvis VI har det.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. mars 2013 #7 Skrevet 14. mars 2013 (endret) Jeg er litt lei av at andre skal definere for meg. Hva som er kledelig, riktig osv. Jeg vil leve livet mitt i fred og ha det fint med ting jeg liker. Til helvete med naboen. Så, personlig har jeg verdens mest harry lysekrone i stua, men den er etter farmor, og den skal jeg ha til jeg dør.. og mange mener nok sitt om den. Og det kan de godt gjøre. Så kjøp lysekrona du, og kos deg med den. Forresten har jeg hatt sexhuske på soverommet.. det var sikkert mer harry? Endret 14. mars 2013 av Lektor Doppler med tillegg
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 15. mars 2013 #8 Skrevet 15. mars 2013 Oh, me like! Er gjerne harry jeg altså, hvis jeg kan ha den på soverommet Likte prisen også!
Patetica fåkksi Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #9 Skrevet 16. mars 2013 Forresten har jeg hatt sexhuske på soverommet.. det var sikkert mer harry? Hva i all verden er en sexhuske?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. mars 2013 #10 Skrevet 16. mars 2013 Forresten har jeg hatt sexhuske på soverommet.. det var sikkert mer harry? Hva i all verden er en sexhuske? http://image.dhgate.com/albu_262651044_00/1.0x0.jpg
Gjest sug lut Skrevet 16. mars 2013 #11 Skrevet 16. mars 2013 Forresten har jeg hatt sexhuske på soverommet.. det var sikkert mer harry? Hva i all verden er en sexhuske? http://image.dhgate....44_00/1.0x0.jpg Kan jeg få sove på det rommet den henger? Selv uten tilhørende mann (regner med at han duden ikke følger med huska?) må den da være særs morsom å tøye ryggen i.
Iiiiik Skrevet 16. mars 2013 #12 Skrevet 16. mars 2013 Den svarte er kul! Du Doppler - viste du frem soverommet med den husken? Ser for meg noen brydde gjester som får innblikk i vertskapets sexliv
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. mars 2013 #13 Skrevet 21. mars 2013 Den svarte er kul! Du Doppler - viste du frem soverommet med den husken? Ser for meg noen brydde gjester som får innblikk i vertskapets sexliv Den trenger bare en krok i taket (stor - type gjennom takbjelke) så den er lett å montere opp og ned.
Iiiiik Skrevet 21. mars 2013 #14 Skrevet 21. mars 2013 OK, da skjønner jeg det litt. I en viss alder av livet er det kanskje kult å vise frem for "alle" at man faktisk har et aktivt sexliv og at man ikke er helt A4, men så vokser man gjerne fra det...
Gjest amandine Skrevet 21. mars 2013 #15 Skrevet 21. mars 2013 Den linken gav meg flashbacks til den gangen i mitt tidligere liv da jeg kamperte med en franskmann som hadde satt seg fore å jobbe seg gjennom bokstavelig talt hele Kama Sutra. Ja, jeg sier jobbe.
lilja70 Skrevet 23. mars 2013 #16 Skrevet 23. mars 2013 Jeg liker det jeg liker, om det er harry eller blodharry får andre bestemme. Syns du de er fine? Passer de sammen med det andre du har? Er den praktisk? Personlig likte jeg den svarte, men hadde bekymra meg for å denge hodet opp i den, den andre likte jeg IKKE, og hadde ikke villet sove i samme rom som den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå