Gå til innhold

Da var jeg ute herifra, - snufs

Anbefalte innlegg

Hei.

Var 15 uker gravid frem til søndag...

Våknet søndags morgen av masse væske som kom. Dro på sykehuset, og fikk time på gyn.poliklinikk dagen etter da jeg ikke var dårlig. De skulle ta en sjekk da, siden de ikke kan redde noe så tidlig og jeg ikke var syk. Men jeg ble kjempe dårlig på søndags ettermiddag. Dro tilbake på sykehuset (fikk beskjed om å komme rett tilbake dersom jeg ble dårlig) og kom rett inn. Hadde en akutt kraftig infeksjon. Ble undersøkt av vakhavende gyn. Ungen var sprell levende og masse aktivitet, men alt fostervann var borte. som man vet, kan man ikke gå videre da. Ble sendt til føden og de satt meg i gang på natten. Etter 10 timers helvete kom endelig fosteret ut. Morkaka kom ikke, og etter ytterligere to timer la de meg i narkose for å dra den ut for hånd.

Har ligget på sykehuset frem til nå. Infeksjonen er på vei ned, og har fått gått over på tabeletter. Ingen vet hvorfor dette skjedde. Ungen var frisk og alle prøver av meg og morkaka var normale. Ingen utslag på bakterier. De vil utføre obduksjon som vi får svar på om noen uker. Men de har forberedt meg på at jeg antagelig ikke kommer til å få svar. Er for øvrig kjempe fornøyd med sykehuset, og fått fantastisk oppfølging igjennom hele prosessen.

Uff, synes dette er utrolig tøft og trist. Hadde jo virkelig begynt å glede oss, da vi var over den "safe" periode.

Får håpe kroppen kommer tilbake raskt, og at vi kan prøve igjen etter en stund...Men akkurat nå er vi bare utrolig lei oss...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144028893-da-var-jeg-ute-herifra-snufs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff føler virkelig med deg. Har opplevd det samme som deg tre ganger. Mistet 6 ganger men tre av dem var verre fordi jeg var kommet til uke 16, 14 og uke 12. Ble tatt prøver av fostrene og ingenting galt med noen av dem. Har fått en datter på fjerde forsøk så det er bare å fortsette å prøve. Er gravid igjen nå og krysser fingre og tær.

Så utrolig trist!! Stakkars deg, jeg opplevde ma/ sa i uke 9 for snart2 uker siden og det er ikke en morsom opplevelse! Enda verre for deg som var kommet enda lenger! Mitt tips er å finne noen du kan snakke masse med.. Hyl og urin å få det ut!! Det hjelper!! Jeg klarer hvertfall nå å tenke fremover og gleder meg utrolig til å bli gravid igjen!! Da skal det gå bra :)) med deg også

Jeg opplevde det samme for 2 år siden. Vannstand og fødsel 9 dager etter... Var 18+3. Ta vare på dere selv og hverandre. Vi har en sønn fra før og nå er vi gravide igjen, 24+4. Har bevisst ventet før vi prøvde på nytt! mange som forsøker med en gang da, mem det var ikke riktig for oss...Tar bakterieprøver månedlig og blir fulgt opp med ultralyden etc. Håper det går bra denne gangen. Lykke til!!!!

Uff, stakkars deg..! For en forferdelig opplevelse... :-(

Bruk tiden, snakk masse sammen og gråt så mye du trenger... Jeg har selv mistet 4 ganger, to av gangene hadde jeg såvidt tippet til 2.trimester, men aldri så sent som deg. Kan ikke forestille meg å miste på den måten... :-(

Stor klem!

Annonse

Gjest Trulte med to små

Så ubeskrivelig trist å høre! Jeg har tenkt på hvordan det gikk med deg etter å ha lest forrige innlegget ditt.

Jeg kan bare sende deg mine beste tanker og håper du får god hjelp og oppfølging fremover, og ikke minst at du har noen gode folk å prate med om dette.

Til dere andre som har opplevd det samme og lignende, det er så vondt å høre slike historier og dere er sterke som kommer dere gjennom dette.

Kan ikke forestille meg hvor fælt det måtte være å miste barnet så sent!

Dere er sterke!

Håper dere alle lykkes igjen og at alt går bra da!

Uff så trist. Det et tøft å miste, spesielt når man er over de magiske 12 ukene. Flott at du har fått god oppfølging.

Har hørt at det er lettere å bli gravid når mAn nettopp har vært, pga hormonene fortsatt er i kroppenen stund.

Lykke til med prøving på nytt

Tusen takk for alle varme tanker. De hjelper :)

Nå skal vi bearbeide dette, og prøve på nytt når vi er klar for dette. Det er først når man mister noe at man skjønner hvor inderlig sterkt man ønsker noe. Så det er ikke tvil om at vi kommer til å prøve på nytt igjen. Nå skal bare kroppen få tid til å komme tilbake til seg selv igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...