2,5barn+1engel Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Er 27+6 i dag og kom på at jeg hadde ikke kjent noe liv siden går tidlig.. Og junior er egentlig ganske urolig.. Han pleier å drive på både dag og natt.. Men etter masse Kynnere i det siste og ikke kjent noe liv så ringte jeg føden. Fikk komme inn med en gang. Og der fikk vi e at han har det så bra så.. sprelle og turner som bare det. Ca 35 cm lang og 1140 gram. Selv om vi såg på skjermen at han var godt i gang med dagens turnoppvisning så kjente jeg ingen ting. Og jeg har kjent liv i ca 15 uker allerede.. Syntes de var merkelig. Men fikk iallfall se at alt stod bra til. ble veldig letta. Skal tilbake på kontroll på mandagen som kommer.
Frkena Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 så bra at du fikk komme inn til kontroll å ble beroliget med at alt sto bra til med babyen lykke til videre
Berlinerbolla Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Jeg har også opplevd det samme i mine to siste svangerskap, gått i fra å være kjempemye aktivitet til ingenting på over ett døgn, rundt uke 30. Fikk komme inn til ultralyd og se at den hadde det bare bra. Godt å få slik oppfølging og at de tar man seriøst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå