Håpehåper Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Håper noen av dere kan hjelpe meg.. Jeg er i uke 26. Da jeg gikk på do i dag tidlig, kom det en del lakserosa utflod på papiret. Ikke noen stor blødning, men nok til at jeg blir bekymret. Noen som har erfaring med dette eller vet hva man bør gjøre? Har kjent ganske mye liv i dag, heldigvis.
TLK Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 ring legekontoret eller føden.. da får du en sjekk og mulig beskjed om å ta det med ro... fikk det også slikt noen få dager siden.. er sykemeldt nå.. men alt bra med barnet..
TLK Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 det skal sies at jeg har litt ekstra komplikasjoner med morkaka da..
robot Skrevet 14. mars 2013 #4 Skrevet 14. mars 2013 Jeg ville bedt om en sjekk på føden. Har hatt lignende blødninger uke 12 og 14, fått det sjekket hos gyn etterpå uten at de fant noen årsak. Antagelig bare litt sensitive slimhinner, men greit å få avkreftet at det var noe å bekymre seg for.
Håpehåper Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2013 Takk for raske svar, jenter! Snakket med føden nettopp, og de mente det ikke var noe å bekymre seg over så sant det ikke kom mer.. Skulle prøve å holde meg i ro i dag :-) Så jeg krysser fingrene for at alt er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå