Gå til innhold

Hvor kjenner dere babyen sparke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg kjenner godt spark i nedre delen av magen, rett over skambeinet, men kjenner det også i sidene og over/ rundt navlen. Det beste(verste) er når begge jentene er super aktive samtidige og sparker på hver sin side. Da vet jeg ikke helt hva og jeg skal finne på hehe

Annonse

Jeg har akkurat samme som deg, seteleie med førstemann og kjenner etter hvor sparkene kommer nå hele tida. Er så spent om denne også legger seg feil vei..

Forrige gang sparket babyen mest innover mot blæra og under navlehøyde hele tiden. Nå er jeg 23+3 og kjenner fortsatt kun spark nedenfor navlen, på venstre side foreløpig. Som oftest innover mot tarmer og urinveissystem (digg), men noen ganger utover så jeg har fått kjenne det utapå magen :-)

24+noe her. masse sparking midtveis mellom navle og bekkenbein. og noen heftige bevegelser som jeg ikke har snøring på hva er, men som får hele magen til å riste, eller som kjæresten min kjenner bare hen ligger litt inntil. og det på tross av at morkaken ligger forran og liksom skal skjerme litt.

noen forslag til hva de store bevegelsene kan være? jeg tror klumpen stuper kråke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...