Gå til innhold

Kjenner du deg igjen? (blæretrøbbel)

Anbefalte innlegg

Er nå 19+6, og ikke bare springer jeg på do i tide og utide, blæra mi verker.

Når jeg må på do, gjør det direkte vondt å bevege meg. Om natta våkner jeg heller av at jeg har vondt på høyre side enn av at jeg må tisse. Da når jeg beveger meg, vil jeg helst grine.

Å tisse er og vondt. Ikke urinveisinfeksjon-vondt/ubehagelig. Vondten sitter fortsatt i blæra, og iler oppover mot ribbeina. Kjennes kun på høyre side av magen fra der jeg tipper blæra mi sitter.

Dette begynner nå å skremme meg litt, da det er smertefult og liksom ikje går over.

Kjenner noen seg igjen, evt vet hva det er?

Fortsetter under...

Annonse

Har det sånn jeg også! Sover jeg i fire timer i strekk om natten, får jeg så vondt at jeg nesten ikke klarer å tisse! :(

Usj! Vet du noe om hvorfor?

Nei, jeg har ingen anelse :S Kjenner også at noen ganger får jeg vondt i magen før jeg kjenner at jeg må tisse... kanskje det har noe med trykket å gjøre? På OUL for en mnd siden, sa jordmor at lilllemor stanget hodet i blæra mi..

Jeg skal til legen rett over påske, tenkte jeg skulle ta det opp med henne da.. :)

Har det sånn jeg også! Sover jeg i fire timer i strekk om natten, får jeg så vondt at jeg nesten ikke klarer å tisse! :(

Usj! Vet du noe om hvorfor?

Nei, jeg har ingen anelse :S Kjenner også at noen ganger får jeg vondt i magen før jeg kjenner at jeg må tisse... kanskje det har noe med trykket å gjøre? På OUL for en mnd siden, sa jordmor at lilllemor stanget hodet i blæra mi..

Jeg skal til legen rett over påske, tenkte jeg skulle ta det opp med henne da.. :)

AKKURAT sånn har jeg det, at jeg kjenner at jeg har det vondt lenge før jeg må på do...

Legen min mente at det var fordi jeg ikke gikk ofte nok på d. Jeg skjønner ikje helt hvordan jeg kan gå oftere når jeg ikke må på do...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...