Gå til innhold

Dere som har vært på ultralyd og fått vite kjønn på baby? Huden din vs kjønn på babyen? Mer/mindre kviser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist ventet jeg jente og fikk mye kviser og hadde uren hud hele tiden. Denne gang venter jeg gutter. Hadde uren hud i starten (frem til uke 12-13 ca), men nå er den som da jeg brukte Feminil p-piller. Har uren hud i utgangspunktet, så fikk de fra legen for å dempe det.

Titter inn fra 3.tri.

Har hatt kvisete, uren og rødmusset hud i begge mine svangerskap. Har vanligvis ren og pen hud uten noe særlig kviser, har aldri vært plaget av kviser, men med en gang jeg blir gravid får jeg kviser på ryggen, brystet, i hårfestet rundt ansiktet og i hodebunn, samt en og annen i ansiktet, men blir også veldig rødlig rundt nese og munn, og får generellt fet hud.

Sist ble det jente og det ser det ut som det blir nå også. :-)

1. svangerskap: helt ok hud hele svangerskapet, gutt

2. svangerskap: uren hud helt i starten, ellers ok. Jente

3. svangerskap: ganske uren hud så langt, 18 uker på vei. Jente.

Hmmm interessant å høre :) Blir spennende å se om jeg får vite hvem som bor i magen min. Er jeg veldig heldig så ser de det kanskje på tidlig ul om en uke! :D er da 13+3 :)

Vet ikke hva jeg får nå, men har to gutter fra før, og hadde fantastisk hud begge ganger.

Nå er huden helt håpløs, så det blir spennende å se om det er jente eller gutt denne gangen. Får vite det om et par uker (håper vi)

Har du fått vite kjønnet? Er spent! :)

Annonse

Vet ikke hva jeg får nå, men har to gutter fra før, og hadde fantastisk hud begge ganger.

Nå er huden helt håpløs, så det blir spennende å se om det er jente eller gutt denne gangen. Får vite det om et par uker (håper vi)

Har du fått vite kjønnet? Er spent! :)

Babyen gjemte seg godt, men jordmor ville nok gjette at det var en jente inni der :)

Vet ikke om jeg tør stole helt på det, så jeg må nok ha en ultralyd til etterhvert.

Husker ikke hele hvordan huden var med mine to første jenter.. Men sikkert ikke veldig ille siden jeg ikke husker..

Men denne gang har jeg hatt veldig uren hud! Samt svangerskapskløe, og nå venter jeg gutt! (Har vært kvalm alle gangene, men desidert minst kvalm denne gangen, - for de som måtte lure på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...