Gå til innhold

Bare litt utålmodig.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes alle jeg kjenner har livmor nesten til navvelen i uke 7. Jeg er i uke 9 med nr 5 og kjenner ikke antydning til kulen inni der. Svangerskapsplager i fleng,en føler meg liksom ikke gravid nok når magen ikke vil komme enda.... Utålmodig? Jepp...... Flere som enda venter på kulen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du er blitt litt feilinformert. Livmoren går vanligvis ikke over skambeinet før i uke 12, før det er det som regel ganske lite synlig at man er gravid. Min livmor rakk ikke til navlen før i uke 21, og dette var helt normalt i følge jordmor:) Så tror ikke du trenger å bekymre deg.

Skrevet (endret)

Det er det jeg og mener å huske, men har flere venninner som mener at livmor på de poppa godt over symfysen allerede i uke 7.

Endret av 5 små hjerter <3
Skrevet

trur ikke det går ann....men håp kan flytte fjell;)

Skrevet

De har nok bare skrytt litt godt;)

Skrevet

Da kan jeg kanskje slippe skuldene litt ned :) kjekt med andre gravide å spørre når man selv glemmer mellom hvert svangerskap ;)

Skrevet

Jeg har knapt en liten kul nå og jeg er 21 uker, så ikke bekymre deg du:)

Skrevet

Er 6.gangs og i uke 10 nå, og livmora mi er ca midt mellom symf.beinet og navelen. På ul i uke 7+3 undersøktes jeg ved gu, og legen kjente og forklarte at livmora var like over symf.beinet. God plass inni der mao. Og helt normalt til å være 6.gangs ;) Men alle er forskjellige. Noen blir fort stor, andre ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...