Foccacia Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 I mitt forrige svangerskap var babyen livlig hele døgnet, sparket ganske mye. Babyen i magen nå er mye roligere, har vært det siden jeg begynte å kjenne spark. Er mye mer aktiv på nettene, og er rolig på dagen. Hvordan er deres mageboere?
Charlotte1988 Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 Er omvendt i mitt tilfelle.Her herjer hun til alle døgnets tider,spesielt om jeg må på do på natta,da er det omtrent ikke fred å få;P Med storesøs derimot var det ganske rolig hele tiden,så må si jeg nyter det:)
Tjullebolla Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 Her er det morgendisco fra jeg våkner til ca 12. Så chiller han noen timer og snur seg innimellom før han gjør kveldsgymmen rundt 21. Hender seg at han bokser litt på natta :-)
Madolyn Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Lillebror er aktiv de fleste tider på døgnet, men kanskje mest mellom kl 20-24. Eller så kjenner jeg bevegelsene bare best da, fordi jeg da ikke er opptatt med å jobbe eller ta meg av ett-åringen? Men han har mange lange perioder på dagtid også hvor han skyver seg fra side til side, stikker ut rumpa si eller grafser meg i lyskene Han er med andre ord mye våken, frykter han blir som sin storebror og klasker til med 9-10 timer usammenhengende søvn i døgnet de første tre månedene.. Hehe
Foccacia Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2013 Charlotte1988: hehe, typisk at det er fart på natta. Blir også liv når jeg er oppe på do Tjullebolla: bra han tar seg en pause i løpet av dagen, hehe Madolyn&Muffin: hehe, får håpe han er mer glad i puta
IceNose Skrevet 13. mars 2013 #6 Skrevet 13. mars 2013 Stort sett er han aktiv på kvelden noe roligere på dagen.. Men idag har han vært våken heeeele dagen Så han sover nok i natt og gir mamman sin en god natts søvn
kosemamma<3 Skrevet 14. mars 2013 #8 Skrevet 14. mars 2013 Her er det mest liv på morgenkvisten og på kvelden. I går kveld var jeg så støl i hele magen at jeg gikk tidlig i seng. Er ikke mye plass der inne nå lengere.
Florida11 Skrevet 14. mars 2013 #9 Skrevet 14. mars 2013 Natt og dag og morgen kveld - altså stort sett hele døgnet gjennom. Kjenner han over hele magen, er vel trangt nå tenker jeg, 34+5 :-D
May the force be with you Skrevet 14. mars 2013 #10 Skrevet 14. mars 2013 Kjenner mye aktivitet døgnet rundt:) Særlig etter å ha spist eller drukket noe! Herlig:) storebror var en aktiv krabat inni magen, og har utvikla seg til å bli en aktiv kar også utenfor magen:) så dette blir spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå