Somewhere over the rainbow Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Hei... Er på min 8. dag ved bruk av Suprecur. Første 7 dager gikk helt fint. Men våknet opp i dag med en hodepine som bare varer. Noen som opplevde bivirkninger først etter en ukes bruk av Suprecur ?
Kjærepære Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 Har hørt at det er veldig vanlig med hodepine når man bruker spray. Det står jo en liste over bivirkninger i pakken, så man ser at man kan plages med litt av hvert disse ukene Selv opplevde jeg at hodepine var en av de få bivirkningene jeg IKKE fikk. Heldigvis, siden jeg generelt ble helt totalt utafor og dødsliten.
Somewhere over the rainbow Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2013 Ja....har følt meg så pigg den første uka og var så fornøyd med det :-).... blir lange uker...:-)
MK73 Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Helt normalt, dessverre. Jeg hadde det problemet alle seks gangene jeg ble nedregulert. Bare å bite tennene sammen. Lykke til!
sakb77 Skrevet 13. mars 2013 #5 Skrevet 13. mars 2013 Jepp, helt vanlig. Våkner opp med "hangover"-hodepine hver dag...
Evigoptimisten Skrevet 13. mars 2013 #6 Skrevet 13. mars 2013 Jeg fikk også store plager etter ca 1 uke. Hodepine, sov veldig dårlig, og fikk masse aggresjon i kroppen. Stabiliserte seg heldigvis ved sprøytestart. Hold ut
Somewhere over the rainbow Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2013 Ja.... har jo ikke noe annet valg enn å stå løpet ut.... ble bare så overrasket at jeg fikk dette etter en uke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå