Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi! :D Endelig 12 ukersen nådd! Hi,hi,hi! Skal fortelle mange i nær familie i dag - gleder meg <3

Ha en fin dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis, heldige du!!!;) Å lykke til med annonseringen;)

Skrevet

Gratulerer! Gleder meg sånn til uke 12. Føler meg så engstelig og usikker på alt nå, vil at tiden skal gå fort!! Lykke til! :)

Skrevet

Gratulerer! Jeg er 12+4 idag og skal på ultralydsundersøkelse idag :). Hvordan er formen?

Skrevet

Grattis, heldige du!!! ;) Å lykke til med annonseringen;)

Tusen takk :) Ja jeg føler meg heldig nå :) Du kommer nok etter tenker jeg ;)

Skrevet

Gratulerer! Gleder meg sånn til uke 12. Føler meg så engstelig og usikker på alt nå, vil at tiden skal gå fort!! Lykke til! :)

Ja de første 12 ukene er slitsomme på mange måter, tankene spinner. Jeg begynner først nå å innse at dette kan gå bra! Lykke til framover! :)

Skrevet

Gratulerer :D

Tusen takk :)

Skrevet

Gratulerer! Jeg er 12+4 idag og skal på ultralydsundersøkelse idag :). Hvordan er formen?

Tusen takk! :) Så spennende med UL! Blir ikke UL på oss før den ordinære denne gangen, håper og tror det beste :)

Formen er bedre, men er veldig trøtt, blir fort sliten, svimmel, gooood matlyst, uvell hvis jeg ikke spiser ofte, tisser ofte.

Hvordan er formen din?

Skrevet

Hvordan gikk det, Silja?????

Skrevet

Det gikk fiiiiint!!! Helt normalt :). Er så lykkelig. Kanskje dette går bra :). Er trøtt og kvalm men klarer å jobbe 100 prosent.

Går det bra med deg Puma?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...