Gå til innhold

Jeg er OGSÅ så lei!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner deg godt. Jeg har også halsbrann og bekkensmerter. I tillegg har jeg magesmerter og ryggsmerter. Sliten og uvel. Og det som virkelig gjør det tungt er at jeg samtidig skal ta meg av sønnen min på 2,5 år. Av og påkledning, opp og ned fra gulvet, løfting, trass osv. Elsker gutten min og prøver så godt jeg kan å være en god mamma, men det sliter på meg... Han er i barnehagen vel 6 timer om dagen, da. Jeg sover stort sett greit om natten, men kan våkne noen ganger av halsbrann og smerter i kroppen. Håper bare så inderlig at kroppen blir raskt bra igjen etter fødsel.

Nå begynner jeg også å bli alvorlig lei.de siste dagene har jeg lidd meg gjennom jobb og bursdag på lekeland med mye vondter her og der. Idag drista jeg meg ut mez jentungen på 1, 5.pinte meg gjennom tre kvarter med aking, nå er jeg helt utslitt og kynnerne som det absolutt var nok av fra før har bare økt. Blæh. Jeg vet jeg bare er 36+3, men nå kan ho bare komme;-)

Ja den JÆVLA halsbrannen!!! Jeg liker dårlig tanken på at babyen skal bli nærmere 1,5-to kilo større før den kommer, det må jo bare bli verre eller hva?

Idag sendte jeg gubben og jentungen alene på middag hos venner, trengte desperat alenetid etter ei slitsom og altfor innholsrik helg. Det blir film, ferdigpizza og sjokolade:) og kanskje litt jo nesbø som jeg har fått dilla på!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...