Gå til innhold

Vin i prøveperioden

Anbefalte innlegg

Hei prøvere :)

Hva gjør dere mht alkohol i prøveperioden? Er i pp2 nå og holdt meg unna alkohol i ukene etter EL før mens i den første pp. En jeg kjenner sier det ikke er nødvendig, at man godt kan ta et glass vin til man har testet positivt? Stemmer det?

Anonym poster: 3a4eea7e81bc6de21f9bfd67144f01ab

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144028251-vin-i-pr%C3%B8veperioden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg valgte å ikke drikke noe i prøveperioden. Det skader nok ikke fosteret veldig vil jeg tro, men noe vil det jo påvirke, og det synes ikke jeg det var verdt. Tenkte veldig på at dersom det skulle være noe med fosteret, så skulle ikke jeg se tilbake og angre på at jeg kunne ha gjort noe annerledes selv

Anonym poster: 1f721bc825d945891d2efc4e31f21aa3

Har levd et år som gravid, noen få enheter av og til når jeg hadde mensen, men denne måneden bestemte jeg meg for å slappe av og nyte det jeg ønsket, og jaggu meg klaffet det og jeg er nå gravid igjen:) Ble et glass vin, men prøver ikke tenke på den enheten da jeg vet at det skader ikke så tidlig.

ALLE leger jeg har snakket meg oppfordret meg faktiskt til å leve normalt, deriblant ta meg ei sider eller glass vin, til positiv test. "Slapp av og nyt livet, ikke stress.....", ble sagt. Syns du skal gjøre det.Trenger jo ikke dra på stooor fylla.

Kos deg i prøveperioden.:)

Annonse

Hysteri kaller jeg detta.

Lev som normalt i staden for.

Anonym poster: 280fc61ff056acd8eccade439217aab1

..men i og med at du ikke engang kan skrive korrekt norsk (detta, staden for), kan man vel ikke ta deg helt på alvor. Selv kutta jeg alkohol eller å ha prøvd tre måneder, og da satt spira!

Anonym poster: 49edd636fb285f39a165101b679c27b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...