Gå til innhold

syk, svak... dårlig bak? :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg heeeelt på jordet her? Fokus og klaging på sex her har blitt et ømfintlig tema. Så vi har begge sagt vi skal bli bedre. Men etter fødselen har jeg ennå etter 8 mnd ikke fått begynt på noe prevensjon (mye tull med lege, time, feil navn på resept osv). Så vi har brukt kondom innimellom og jeg har også tatt angrepille (som har gitt meg vondt og blødninger). Når jeg var bekymret for graviditet sa han at han nok da helst har villet tatt abort da vi verken har plass, råd eller tid og vi vil konsentrere oss om den lille vi har. En abort er det jo også jeg som må gå igjennom. Jeg vil ha sex, men når jeg føler det blir en plikt og det blir mas, og slikt (angrepille og dritt) blir mitt ansvar, mister jeg piffen. Jeg har hatt på meg korsett, vi har avtalt å ha mer spontan, oftere, og også gjøre som de på "sex dager".. ha sex i 6 dager i strekk..

Nå har jeg hatt (unnskyld uttrykket) renneræv og spying i 3-4 dager. Han reiste bort en av de dagene og jeg satt med lille alene. Når vi så ligger på sofaen sammen og jeg fortsatt er slapp ettersom jeg ikke har holdt på mat eller drikke, sier han at han håper jeg blir frisk snart så vi kan "kose" oss sammen. Med det mente han sex (det spurte jeg om). Så sa jeg at er det ikke viktig for meg å bli frisk PUNKTUM? For min egen del? "Jo selvfølgelig det også" sier han.. Er jeg på jordet om jeg da ønsker en som bryr seg om formen min istedet for når vi skal ha sex igjen? er det rart jeg blir stressa? Jeg sa det til han, og han ble irritert..

Anonym poster: cfc6f8989899689453eb253bfa9ecff1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår godt at du blir stresset av dette.

Hvis han er så bestemt på at dere ikke skal ha flere barn så bør han sørge for å bruke kondom hver gang, evt vurdere å sterilisere seg.

At du kun 8 måneder etter fødsel har tatt angrepillen som roter enda mer med hormonene dine synes jeg ikke er bra for deg.

Har du forklart ham hvordan du føler det?

Hjelper han f.eks. nok til hjemme slik at du er mindre sliten osv?

Kan du evt sette inn spiral som påvirker hormonene dine mindre?

Prøv å ta en prat med ham, si hvordan du føler det, ikke angrip ham, men forså han til å forstå hvordan du føler det.

Han bør forstå at det ikke blir mer sex på ham om han ikke tar hensyn til din form og helse, eller om han viser irritasjon over at han ikke får seg sex hvis du er syk.

Beklager å si det, men mannen høres ganske egoistisk ut når han reiser fra deg slik at du blir alene hjemme med et så lite barn når du har spysyka og diare... og når han i tillegg lar deg få vite at han er utålmodig ift å få seg sex igjen... at du må skynde deg å bli frisk. Synes det virker veldig egoistisk!

La ham få høre hvordan du føler det, lytt til ham, og så må du sette grenser for din egen kropp. Det er helt på jordet om du skal måtte gå gjennom angrepille og evt abort fordi han ikke gidder å bruke kondom!!!

Anonym poster: 50c32facf7054d24ec862fd9975f39d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...