Gå til innhold

Uvell og usikker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Lurer igrunn på om det er noen andre som har eller har hatt det som meg.

De siste to dagene har jeg vært utrolig uvell i kroppen, kvalm, av og på hodeverk, våknet idag av vondt i hodet, men er ikke konstant. veldig ubehag i magen og kynnerene har vært utrolig smertefulle, spesiellt igår kveld. Roet seg litt inatt, men våknet ett par ganger av kynnerene. Har og smerter nede i magen og bak i ryggen ( trykkende fremme ) som går ned i ene benet og gir meg ofte krampe i hofta. Er i uke 34/35.

Er så i tvil om dette er noe jeg trenger bekymre meg for eller ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen din, man skal ikke gå rundt å være bekymret!Så får du sjekka blodtrykket og kanskje tatt noen blodprøver, sånn at du slipper å tenke mer på det!

Skrevet

ville nok ha sjekket det opp med jm eller legen. kan være uvi.

Skrevet

Takk for svar dere :) Vært hos legen nå ikveld å var ikke noe galt. Bare beskjed om å ta det rolig og trøste meg med at det ikke er lenge igjen. Hehe. Kan være ganske frustrerende til tider men godt å vite lille har det fint iallefall :)

Skrevet

Takk for svar dere :) Vært hos legen nå ikveld å var ikke noe galt. Bare beskjed om å ta det rolig og trøste meg med at det ikke er lenge igjen. Hehe. Kan være ganske frustrerende til tider men godt å vite lille har det fint iallefall :)

Ja, det er akkurat der tvilen kommer inn:er det JEG som er syk eller er det noe galt med den lille i magen? Man vil jo ikke være hysterisk,men så er det jo tross alt et lite ufødt liv det gjelder...

Så bra at alt sto bra til da!:)

Skrevet

Har ganske lav terskel for å få sjekket kombinasjonen kvalme, hodepine og generelt ubehag... Kan være blodtrykk, kan være svangerskapsforgiftning, kan være så mangt.

Og, som du har funnet ut - kan være at man skal ta det litt med ro og så ordner det seg selv. Men man gjør ingen - og i hvert fall ikke kroppen og babyen - noen tjeneste ved å gå rundt å ha det dårlig OG være bekymret samtidig:)

Skrevet

Det er helt sant, bedre å bare få vite alt er bra enn å gå og bekymre seg unødig. Så klarer man å slå seg litt mer til ro med at man bare får gå med vondt noen uker til hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...