Naturell Skrevet 12. mars 2013 #26 Skrevet 12. mars 2013 Nå er det plutselig bare 6 dager igjen til termin. Det er bra, for jeg sprekker snart!
kosemamma<3 Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #32 Skrevet 12. mars 2013 - 5 dager (-.-) Huff.. Tipper jeg også går over termin.
Fuglemamma <3 Skrevet 12. mars 2013 #33 Skrevet 12. mars 2013 - 5 dager (-.-) Huff.. Tipper jeg også går over termin. Jeg har begynt å tenke at jeg skal gå 14 dager over - så får jeg heller bli positivt overrasket hvis h*n kommer før .. Men slimproppen gikk for 2 timet siden, så det skjer da ihvertfall noe hvor langt er du på vei moon?
kosemamma<3 Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #34 Skrevet 13. mars 2013 Det var lurt! Skal krysse alt jeg har for at det blir fødsel hos deg nå snart. Jeg går straks inn i uke 40. Har termin på søndag. Så håper, håper, håper at jeg får nå i helga! Tror ikke det fins ord som beskriver hvor lei jeg er.
Fuglemamma <3 Skrevet 13. mars 2013 #35 Skrevet 13. mars 2013 Det var lurt! Skal krysse alt jeg har for at det blir fødsel hos deg nå snart. Jeg går straks inn i uke 40. Har termin på søndag. Så håper, håper, håper at jeg får nå i helga! Tror ikke det fins ord som beskriver hvor lei jeg er. Åh takk snille moon jeg driver fortsatt å kaster opp.. Er helt utslitt av denne svangerskapskvalmen! Gleder meg sånn til å se hvem som gjemmer seg inne der! Om det er gutt eller jente
kosemamma<3 Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #36 Skrevet 13. mars 2013 Det var lurt! Skal krysse alt jeg har for at det blir fødsel hos deg nå snart. Jeg går straks inn i uke 40. Har termin på søndag. Så håper, håper, håper at jeg får nå i helga! Tror ikke det fins ord som beskriver hvor lei jeg er. Åh takk snille moon jeg driver fortsatt å kaster opp.. Er helt utslitt av denne svangerskapskvalmen! Gleder meg sånn til å se hvem som gjemmer seg inne der! Om det er gutt eller jente Næmmen!! Vet du ikke det? Hvordan greier du å vente? Shit, så spennende. Nå ble JEG nyskjerrig på hva du har i vente. Skal se om ikke jeg kan ta en sånn afrikansk "regndans" for deg som gjør at fødselen starter i natt.
Fuglemamma <3 Skrevet 13. mars 2013 #37 Skrevet 13. mars 2013 Det var lurt! Skal krysse alt jeg har for at det blir fødsel hos deg nå snart. Jeg går straks inn i uke 40. Har termin på søndag. Så håper, håper, håper at jeg får nå i helga! Tror ikke det fins ord som beskriver hvor lei jeg er. Åh takk snille moon jeg driver fortsatt å kaster opp.. Er helt utslitt av denne svangerskapskvalmen! Gleder meg sånn til å se hvem som gjemmer seg inne der! Om det er gutt eller jente Næmmen!! Vet du ikke det? Hvordan greier du å vente? Shit, så spennende. Nå ble JEG nyskjerrig på hva du har i vente. Skal se om ikke jeg kan ta en sånn afrikansk "regndans" for deg som gjør at fødselen starter i natt. Det er jo det som gjør alt suuuuperspennende! Det er så kick å se det selv når babyen kommer til verden ( gjorde det med forrige også) haha, ja gjør det for meg er du snill
kosemamma<3 Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #38 Skrevet 13. mars 2013 Fy søren! Det må være en helt utrolig følelse etter så mange mnd med ruging og sliting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå