Gå til innhold

Hvor mange dager har dere igjen? 12.03.2013 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det plutselig bare 6 dager igjen til termin. Det er bra, for jeg sprekker snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

51 dager :) la tiden gå fort!

Skrevet

- 5 dager (-.-)

Huff.. :( Tipper jeg også går over termin.

Skrevet

- 5 dager (-.-)

Huff.. :( Tipper jeg også går over termin.

Jeg har begynt å tenke at jeg skal gå 14 dager over - så får jeg heller bli positivt overrasket hvis h*n kommer før ;) .. Men slimproppen gikk for 2 timet siden, så det skjer da ihvertfall noe :D hvor langt er du på vei moon?

Skrevet

Det var lurt! Skal krysse alt jeg har for at det blir fødsel hos deg nå snart. :) Jeg går straks inn i uke 40. Har termin på søndag. Så håper, håper, håper at jeg får nå i helga! Tror ikke det fins ord som beskriver hvor lei jeg er. :P

Skrevet

Det var lurt! Skal krysse alt jeg har for at det blir fødsel hos deg nå snart. :) Jeg går straks inn i uke 40. Har termin på søndag. Så håper, håper, håper at jeg får nå i helga! Tror ikke det fins ord som beskriver hvor lei jeg er. :P

Åh takk snille moon :) jeg driver fortsatt å kaster opp.. Er helt utslitt av denne svangerskapskvalmen! Gleder meg sånn til å se hvem som gjemmer seg inne der! Om det er gutt eller jente :)

Skrevet

Åh takk snille moon :) jeg driver fortsatt å kaster opp.. Er helt utslitt av denne svangerskapskvalmen! Gleder meg sånn til å se hvem som gjemmer seg inne der! Om det er gutt eller jente :)

Næmmen!! Vet du ikke det? :o Hvordan greier du å vente? Shit, så spennende. Nå ble JEG nyskjerrig på hva du har i vente. Skal se om ikke jeg kan ta en sånn afrikansk "regndans" for deg som gjør at fødselen starter i natt. ;)

Skrevet

Næmmen!! Vet du ikke det? :o Hvordan greier du å vente? Shit, så spennende. Nå ble JEG nyskjerrig på hva du har i vente. Skal se om ikke jeg kan ta en sånn afrikansk "regndans" for deg som gjør at fødselen starter i natt. ;)

Det er jo det som gjør alt suuuuperspennende! Det er så kick å se det selv når babyen kommer til verden ( gjorde det med forrige også) ;) haha, ja gjør det for meg er du snill ;)

Skrevet

Fy søren! Det må være en helt utrolig følelse etter så mange mnd med ruging og sliting :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...