vekt81 Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Hei Jeg får opp graviditet i april og fødsel i januar....etter 21 januar;) tror det blir en gutt, født i vannmannens tegn.. Lykke til..
Frøken Ubesluttsom Skrevet 26. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2013 Hei Jeg får opp graviditet i april og fødsel i januar....etter 21 januar;) tror det blir en gutt, født i vannmannens tegn.. Lykke til.. Ser du at jeg oppdager graviditeten i april eller unnfangelse i April.... Siden du sier termin i januar regner jeg med unnfangelse i april....
HOPE08 Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Hei hei får opp gratulerer du er nermere enn du tror
vekt81 Skrevet 4. april 2013 #6 Skrevet 4. april 2013 Hei Jeg får opp graviditet i april og fødsel i januar....etter 21 januar;) tror det blir en gutt, født i vannmannens tegn.. Lykke til.. Ser du at jeg oppdager graviditeten i april eller unnfangelse i April.... Siden du sier termin i januar regner jeg med unnfangelse i april.... Ja;) Blir spennende å se....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå