Gå til innhold

Barnebursdag!! Noen som har noen tips til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt fyller år neste uke, og jeg vil veldig gjerne slippe å ha det hjemme i år;) Noen som har tips til hvor vi kan feire, uten at det blir veldig dyrt?

:)

Anonym poster: 045801148d9fbe939d6234f8f585d8cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har feiret på div plasser, som f.eks dolly dimples og leos lekeland. Men det kan fort bli dyrt, hvis det er snakk om mange barn.

Det billigste er som regel å ha det hjemme, selv om det blir veldig styr, har prøvd det også, så vet hva jeg snakker om ;-)

Anonym poster: 1ac18508875cdcb3757583781e20f0c2

Skrevet

Takk for svar:)

Flere tips,anyone?

Anonym poster: 045801148d9fbe939d6234f8f585d8cb

Skrevet

Ikke dyrt? MacDonalds eller Burger King.

Skrevet

Barnehager kan som regel leies billig. Da slipperdu å ha hele gjengen hjemme, men du må organisere bursdagen, da. Gymsalen på skoler kan man også ofte få lånt.

Akebursdag ute med pølsegrilling på bål.

Å kjøpe ferdig-bursdag koster mer. Kommer jo an på hvor du bor, men her er noen alternativer jeg har hørt om.

*Lekeland

*kinobursdag

*badebursdag i svømmehall

* på besøksbondegård

Anonym poster: 24afc8598084ef6d52ac18e0a7ddf674

Skrevet

Her kan man leie Amfi og kantine, eller gymsalen på skolen billig. Det går også an å leie svømmebassenget så det har vært flere bursdager der også faktisk (men da må du jo ha nok voksne med livreddningskurs da).

Vi har hatt bursdag ute flere ganger, på lekeplasser eller friområder, grillet pølser, lekt og hatt det gøy.

Ellers går det an å ha barneselskap på kinoen, Vitensenteret, Bowlingen, Lekeland, Badeland o.l. Om du bor i Kristiansand kan man ha barneselskap i dyreparken (faktisk billigere enn på bowlingen). Her jeg bor er det også en gruppe ungdommer på videregående som holder barneselskaper for en billig penge, de har laget en elevbedrift hvor de bruker gymsalen, baker, pynter, arrangerer selskapsleker osv for barna.

Anonym poster: 6c407771926ed383a48b16c5e56e77db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...