Gå til innhold

Amina, Emina eller bare Mina?....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....på ei lita jente som er halvt pakistansk og har masse mørkt hår.

Ønsker også gjerne å bruke Maria til mellomnavn...

men hva er finest

Amina Maria?

Emina Maria?

Mina Maria?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amina Maria syns jeg var passa bra sammen og var et flott navn:)

Skrevet

Emina er Vakkert,men liker Mina godt også:). Amina er ikke min smak

Skrevet (endret)

Emina Maria! Kjempefint :)

Amina Maria ble mange a-er og litt tungt. Mina er ganske kjedelig og dessuten blir det litt rim og regle med Maria bak.

Endret av sommertiara
Skrevet

Amina Maria blir for mye a'er synes jeg. Emina er vakkert. Mina liker jeg vel strengt tatt bare uttalt med h på slutten, altså Miin-aah. Mina blir veldig kort i forhold synes jeg :) Maria er ganske kjedelig som navn nr. 2, men det er jo et greit navn da.

Skrevet

Jeg synes både Mina og Amina er kjempe fine men synes ikke at Maria passer som dobbeltnavn på noen av de. Best av de synes jeg kanskje er Amina Maria.

Skrevet

Emina eller Mina. Synes Maria bak blir for tungt uansett hvilket alternativ du velger, bør heller ha Marie evt.

Skrevet

Takk for mange fine svar :-). Er forsåvidt enig i at Amina Maria kanskje kan bli litt tungt og mange a'er ja, men falt likevel for det og holder en knapp på det.

Det er jo også fint med bare Mina, men føler det blir litt kort.

Men siden jeg ikke klarer helt å bestemmer så tenker jeg hun kan jo formelt hete Amina (Maria), evt Emina (Maria) også går det jo ann å bruke Mina som kortnavn/forkortelse f.eks? akkurat som Bob er kort for Robert, Jess for jessica, Abby for Abigail, osv. Kanskje ikke så vanlig å forkorte norske navn men.

Eller blir det bare teit og burde jeg holde meg til ett navn?

Altså enten Mina/Amina/Emina med Maria bak evt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Amina er et vakkert og sjeldent navn, så det synes jeg absolutt er det fineste her! Amina Maria var veldig fint :)

Men hvis du vet du kommer til å kalle henne for Mina, bør du bare bestemme deg for Mina Maria - det er absolutt ikke for kort :)

Skrevet

Hva med bare Maria?

Av disse foretrekker jeg (også) Mina.

Skrevet

Hva er poenget med å kalle henne Amina, hvis du vet at du kommer til å kalle henne Mina?

Mina er nydelig :)

Skrevet

Jeg ville kalle min for Amina,fikk vite det er et vanlig somalsk jentenavn! syns d er nyyydelig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...