Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Er 31+2 i dag, og har de siste ukene hatt mye kynnere og nedpress. Har vært til kontroll hos JM i dag, og hun syns hodet kjentes litt festet ut og at babyen lå langt ned i bekkenet, noe som også vistes på symfysemålet som var noe lavt i forhild til hva hun forventet, så siden jeg i tillegg har mye kynnere og nedpress så blir det en ekstra ultralyd på meg i morgen. :-) så da får jeg en liten sniktitt på lillegull i magen igjen.
♥Madam Mim♥ Skrevet 11. mars 2013 #2 Skrevet 11. mars 2013 Har mye kynnere om dagen jeg også. Noen av dem kjenner jeg tar tak i ryggen også.... Hadde to episoder med nedpress i går kveld. Har ikke vært på kontroll selv enda, men for meg kjennes det ut som at hodet til babyen min også ligger langt ned. Tørr ikke klemme og kjenne for mye.... Skal på ultralydkontroll til onsdag pga blødningene (som ser ut til å ha stoppet) og er da 29+5. Spent på hva de finner der siden jeg synes modningstegnene starter så tidlig denne gangen :-)
Foccacia Skrevet 11. mars 2013 #3 Skrevet 11. mars 2013 Så moro med en ekstra ul da Jeg har holdt på med vonde kynnere med tak i ryggen og nedpress i snart 5 uker nå, heldigvis ikke like ille hver dag. Babyen ligger med hodet ned, og det er nesten festet. Er uke 33 nå. Skal til jm neste uke, spent på hva hun sier da. Pleier de å undersøke nedentil hvis man spør? Hun gjorde ikke det sist svangerskap, men jeg spurte heller ikke. Lurer på om disse takene i ryggen har hatt noe å si på modningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå