Gå til innhold

Hva slags truse bruker dere? (vil gjerne høre fra dere med litt rumpe, str M/L)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Pierre Robert sine Maxi-truser i str. M. Synes de sitter bra (sklir ikke opp i rumpa, og er store nok til å dekke rumpa). Men ser ut til at de er på vei ut av produksjon...? Kan i hvert fall ikke finne de igjen på hjemmesiden deres. Har sjekka litt på nettet nå, og Sloggi sine maxi-truser ser bra ut.

Anonym poster: 815ef538e130ceabf18417ca9acea2a8

Skrevet

Jeg har også brukt Pierre Robert de siste årene,, stort sett boxere og midi truser. syns de har vært kjempegode. Har ikke kjøpt noen nye på en stund. Men så en del ligge i en tilbudskurv i en butikk her en dag, så kan hende de er på vei ut da ja. Hmm, kanskje ta en tur tilbake for å hamstre.

Sloggi har jeg ikke kunnet bruke før da de har bred strikk som strammer over magen(og da går min mage i vranglås)

Anonym poster: 260f4286349bd8708beac4f299248d99

Skrevet

jeg er medium og har brukt Pierre Robert stringtruser av sportskolleksjonen noen år og er fornøyd med det:) takler ikke truse som glir...

Anonym poster: 73dbc23df6bc6fc35128a703be046864

Skrevet

Jeg takler ikke string! He he : ) Har bestilt sloggi nå ettersom det var kampanjetilbud. HI

Skrevet

Det går i zebratruser og sametruser. ;)

Anonym poster: 44d26c6bd730efe5649be164236f8593

Skrevet

Det går i zebratruser og sametruser. ;)

Og hva slags truser er dette....?

Skrevet

Jeg oppdaget at de hadde gode truser på rema1000 nå, millium tror jeg de heter, de er veldig gode, er i forskjellige fasonger og str.

Anonym poster: f492c09d25385cf12f915c03351bcfed

Skrevet

Elsker Pierre Robert sine boxere. Ikke de med bred strikk, som de hadde tidligere (med diverse mønstre på). Nå ser jeg det er kommet ny kolleksjon boxere. Skal prøve dem ut.

Bruker str. L

Skrevet

Sloggi short.....elsker dem, du merker ikke at du har på deg truse:)

Skrevet

Stort sett tangatruser fra 90 tallet. Har ikke funnet hode truser etter det så sier seg selv at mine begynnet å bli slitt. Jeg lapper faktisk truser siden jeg ikke finner nye som sitter godt.

Anonym poster: 6547fd15cdadc96487c25960c912e517

Skrevet

Stort sett tangatruser fra 90 tallet. Har ikke funnet hode truser etter det så sier seg selv at mine begynnet å bli slitt. Jeg lapper faktisk truser siden jeg ikke finner nye som sitter godt.

Sexy! Kanskje finner du mer dersom du leter etter truser til underkroppen? Var hodetruser en stor greie på nittitallet? :P

Skrevet

Jeg bruker stringtruser eller slike lange som går nedover låret. Liker best stringtruser selv om det er en smule vulgært, men syns det er ser best ut med bukser på. Er ikke lett å få tak i lengre, spesielt ikke når alt MÅ være i bomull. Alle normale truser holder seg ikke på plass, og boxertruser er ikke mannen særlig fan av, og ikke jeg heller i grunnen. Han syns slik som dette er sexy, hahaha, gammeldags uten tvil: http://www.ellos.no/sloggi/sloggi-truse-basic-long/396896?N=1z141yoZ1z141od&Nao=68&rcnt=100&Ns=RankValue2|1 De er gode og gå i også.

Skrevet

Bruker forresten oftest XL

Skrevet

Jeg bruker stringtruser eller slike lange som går nedover låret. Liker best stringtruser selv om det er en smule vulgært, men syns det er ser best ut med bukser på. Er ikke lett å få tak i lengre, spesielt ikke når alt MÅ være i bomull. Alle normale truser holder seg ikke på plass, og boxertruser er ikke mannen særlig fan av, og ikke jeg heller i grunnen. Han syns slik som dette er sexy, hahaha, gammeldags uten tvil: http://www.ellos.no/...Ns=RankValue2|1 De er gode og gå i også.

Minner meg mest om sykkelshorts :-D

Skrevet

Jeg bruker stringtruser eller slike lange som går nedover låret. Liker best stringtruser selv om det er en smule vulgært, men syns det er ser best ut med bukser på. Er ikke lett å få tak i lengre, spesielt ikke når alt MÅ være i bomull. Alle normale truser holder seg ikke på plass, og boxertruser er ikke mannen særlig fan av, og ikke jeg heller i grunnen. Han syns slik som dette er sexy, hahaha, gammeldags uten tvil: http://www.ellos.no/...Ns=RankValue2|1 De er gode og gå i også.

Veldig sexy å sykle med kun disse på. Men anbefaler på en ergometersykkel du har hjemme. Det bør du prøve ;)

Skrevet

Høres sexy ut....

Skrevet

Sexy! Kanskje finner du mer dersom du leter etter truser til underkroppen? Var hodetruser en stor greie på nittitallet? :P

Kansje en god ide ja, eller mulig jeg burde lese korektur ;)

Skrevet

Bruker pierre Robert sine hipstere. Veldig gode og forsvinner ikke oppi Hjørdis. Bruker xl.

Skrevet

Veldig sexy å sykle med kun disse på. Men anbefaler på en ergometersykkel du har hjemme. Det bør du prøve ;)

Skal kjøpe meg et par slike til sommeren jeg, da kan jeg bruke skjørtet unnskyld å få lårgniss! Visste ikke at slike fantes jeg.

Hva man lærer på dette forumet altså :-)

Skrevet

Skal kjøpe meg et par slike til sommeren jeg, da kan jeg bruke skjørtet unnskyld å få lårgniss! Visste ikke at slike fantes jeg.

Da kan jeg bruke skjørt uten å få lårgniss var det ja

Skrevet

jeg er relativt slank, men har ordentlig tut-rompe, som er den delen på kroppen jeg er mest stolt av :D

desverre gjemmer jeg den for kjæresten i store pierre robert boksere som han syns er über stygge, men sååååå komfortable..

skjerpings på meg..:( ! :)

Anonym poster: 72443eb3c9542e2a7dd8685732934932

Skrevet

Pierre Robert sine, og truser i fra Lindex. Kjerringtruser, men alikevel blonder & dill på de. Orker ikke sytråd opp i baken lengre :P

Skrevet

jeg er relativt slank, men har ordentlig tut-rompe, som er den delen på kroppen jeg er mest stolt av biggrin.png

desverre gjemmer jeg den for kjæresten i store pierre robert boksere som han syns er über stygge, men sååååå komfortable..

skjerpings på meg..sad.png ! smile.png

Kan ikke være så enorm om du klarer å gjemme den bort i en boxer

Skrevet

Da kan jeg bruke skjørt uten å få lårgniss var det ja

Er juks med skjørt. Med disse gjennomsiktige "sykkelbuksene" er du kledd for enhver anledning.

Skrevet

jeg er relativt slank, men har ordentlig tut-rompe, som er den delen på kroppen jeg er mest stolt av :D

skjerpings på meg.. :( ! :)

Kan ikke være så enorm om du klarer å gjemme den bort i en boxer

den tar seg bedre ut i blonde-hipster eller string, men det er ikke noe komfotabelt.. det jeg mener med å gjemme den:) kjæresten hadde vel blitt mer fornøyd om jeg kasta alle de stygge bokserene;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...