Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har det skjed som jeg var så urolig for..

mistet babyen i går kveld..

så Athinas verden du har rett jeg er ikke gravid..ikke nå lenger...

begynte å blø i går ettermiddag..bare fortsatte å blø og fikk smerter..så vi reiste til sykhuset..

mistet babyen..

legen sa jeg var i uke 10...og at det var noe galt med babyen..han antok det for å være presis her..

er så bunn ulykkelig..livet er så urettferdig...

vet ikke om jeg orker mer prøving nå..

iallefall ikke ennå...ønsker oss barn enormt mye men man kommer til et punkt da man føler at det er nok smerter ,savn og sorg..så nå vil jeg ta en dag av gangen..komme over dette å ta ting som det kommer..å ikke minst glede meg til vi får valp..står på valpe liste..får valp i slutten av mai...

etter en grusom natt på sykhuset var det godt å komme hjem..fikk streng beskjed om å slappe av idag..

men må spørre..er det noen som ser ny graviditet på oss?

født 2 april 1969...mannen 21 jan.64.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027772-ny-oppdatering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Solrose......dette var veldig veldig trist å høre......har ikke ord for hvor vondt jeg syns dette er. Jeg forstår så altfor godt den fryktelige nedturen og skuffelsen som er altoppslukende akkurat no.

Den tar stor plass og du må la deg selv sørge og komme deg igjennom det.....

Det må bli din tur en dag! Du fortjener det mer enn noen gang.....

Jeg kan ikke spå, men sender deg gode sterke tanker.

Det er veldig stille her inne for tiden, men håper noen ser deg og kan gi deg håp......

Stor klem fra meg

Hei Solrose......dette var veldig veldig trist å høre......har ikke ord for hvor vondt jeg syns dette er. Jeg forstår så altfor godt den fryktelige nedturen og skuffelsen som er altoppslukende akkurat no.

Den tar stor plass og du må la deg selv sørge og komme deg igjennom det.....

Det må bli din tur en dag! Du fortjener det mer enn noen gang.....

Jeg kan ikke spå, men sender deg gode sterke tanker.

Det er veldig stille her inne for tiden, men håper noen ser deg og kan gi deg håp......

Stor klem fra meg

tusen tusen takk for de fine orda og omtanken...livet går nå sin gang..selvom ting føles mørkt og trist nå så skal jeg prøve å komme over dette å se fremover..og prøve å finne tilbake til den positive meg...

æsj for noe skikkelig dritt!!! Ikke noe å gjøre med, men gud så irriterende og vanskelig!! - Kanskje pgd burde være en løsning? siden du har mista før og... kanskje egga ikke er helt friske....?

vet du hva? jeg synes ikke du skal finne tilbake til positive deg med det første jeg! Det du nå har opplevd er stort og traumatisk, og en dyp sorg etter noe du har lengtet etter Lenge!! så hvorfor skal det da være så viktig å finne tilbake til positiviteten med det første....

Gi deg selv tid, og lov til å være lei deg, sørge, skrike. være forbanna på verden, Gud, andre gravide, eller hva du måtte føle for! Du stenger alt for mye inne! La følelsene dine få utbrudd!!!!!

Ser ikke noe på deg nå-. men kan være fordi det er for tett opp i denne graviditeten!

stor klem!

æsj for noe skikkelig dritt!!! Ikke noe å gjøre med, men gud så irriterende og vanskelig!! - Kanskje pgd burde være en løsning? siden du har mista før og... kanskje egga ikke er helt friske....?

vet du hva? jeg synes ikke du skal finne tilbake til positive deg med det første jeg! Det du nå har opplevd er stort og traumatisk, og en dyp sorg etter noe du har lengtet etter Lenge!! så hvorfor skal det da være så viktig å finne tilbake til positiviteten med det første....

Gi deg selv tid, og lov til å være lei deg, sørge, skrike. være forbanna på verden, Gud, andre gravide, eller hva du måtte føle for! Du stenger alt for mye inne! La følelsene dine få utbrudd!!!!!

Ser ikke noe på deg nå-. men kan være fordi det er for tett opp i denne graviditeten!

stor klem!

takk vennen....

Annonse

Helt enig med tante esel, få ut frustrasjonen og sorgen, det hjelper i lengden!! Det er ikke bra å holde sorg og sinne inni seg. Få det ut du.....

Ja jeg forstår hva dere mener og er enig..men fader heller...jeg er en positiv person av natur,føler meg rett og slett syk om jeg er negativ,trist og lei i lengden...min måte å bearbeide sorg på er å se/finne positive måter å se ting på..

vært masse nå..er sliten og trøtt..

skal ta livet med ro og bare konsentrer meg og glede meg til valpen vår kommer..og hvem vet..kansje sitter spiren der igjen.

Tante_ esel jo egga er friske skjekket det....

Ja dette er en uvirkelig og vond opplevelse. Mistet selv i juli og det er en opplevelse jeg ikke ønsker noen. Men dessverre så er dette veldig vanlig. Når ønske er så stort så blir det fort en større grav å fylle. Jeg skrek og gråt om hverandre i flere dager. Sint og skuffet og ubrukelig i flere uker. Bruk tiden til å sørge og snakk om det til de du har nærmest. Det hjalp meg veldig. Ønsker og ber om at du skal få et barn på en eller andre måter.

Vi hadde 7 runder med ISCI og har nå gitt opp. Vi venter spent på fosterbarn eller et eget. Men man blir så desperat om å få lykkes igjen. Klem til deg og ønsker deg styrke i hverdagen

Ja dette er en uvirkelig og vond opplevelse. Mistet selv i juli og det er en opplevelse jeg ikke ønsker noen. Men dessverre så er dette veldig vanlig. Når ønske er så stort så blir det fort en større grav å fylle. Jeg skrek og gråt om hverandre i flere dager. Sint og skuffet og ubrukelig i flere uker. Bruk tiden til å sørge og snakk om det til de du har nærmest. Det hjalp meg veldig. Ønsker og ber om at du skal få et barn på en eller andre måter.

Vi hadde 7 runder med ISCI og har nå gitt opp. Vi venter spent på fosterbarn eller et eget. Men man blir så desperat om å få lykkes igjen. Klem til deg og ønsker deg styrke i hverdagen

tusen takk vennen.veldig gode ord som varmet..

klart jeg skjønner at du oprinnelig er positiv gladjente! Men jeg føler at du virkelig trenger å bearbeide dette godt! Gi deg selv lov til å kjenne litt på de vonde følelsene også.

Det er selvfølgelig også lov til å finne tilbake til positiviteten og opptimismen, missforstå meg rett...

Valp blir nesten som å få barn... en hund er et barn for deg, hele livet... Har også et "barn" på 3 år! han hjelper meg veldig til å få et godt perspektiv på livet de dagene jeg føler alt butter i mot... Men har hjelper meg også litt "ned" når jeg trenger det :P en ekte venn, og en skikkelig ramp! Bare å glede seg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...