Gå til innhold

Egen skittentøyskurv til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lite lyst til å slenge kluter som jeg har tørket bæsj og gulp med, og klær med bæsj evt oppi vår skittentøyskurv.

Har dere egen kurv til baby? Evt en lur løsnig på badet?

Anonym poster: 09ccb102fccb82292d63f875e524f5a2

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Nei, ikke egen kurv til baby. Men egen kurv til kokevask, 40 vask, 60 vask, hvitt/lyst tøy som skjorter, lyse sparkebukser etc.

Skrevet

Jeg har bare hatt en egen plastboks/balje til babyens vaskekluter og gulpekluter.(og egen til klær)

Men jeg har ikke brukt vaskekluter rett på bæsjen da. Vasket av det verste med en fuktet papirklut og vasket over med vanlig klut etterpå, så de har jo ikke blitt like tilgriset.

Anonym poster: 4f96186351d81ee69ecf1ac381941e96

Skrevet

Nei det synes jeg bare blir tungvint. Mer hensiktsmessig å sortere ut ifra grader/ hvit/ farget. Har man ikke plass til det, har vi f.eks. en vanlig skittentøyskurs og en wet bag som henger ved stellebordet, der oppi går gulpekluter, våte klær og klær det evt har kommet tiss og bæsj på.

Anonym poster: 43ef1d79e556f3d32fac0f9d7b3895e8

Skrevet

Ikke egen kurv til baby her. Tøy med bæsj eller gulp på har jeh uansett ikke lyst til å la lugge i en kurv og stinke så det hives rett i maskinen, evt innom utslagsvasken hvis maskinen ikke er ledig...

Anonym poster: d42dc3a9945ac6ee62581ae2fe52e9ed

Skrevet

Vi har en skittentøyskurv til tøybleier som slike kluter går oppi, og en kurv til resten

Anonym poster: 20a4dff86b31d3bf99032bc7d6eeb3fa

Gjest sussie77
Skrevet

Hadde det til førstemann, da en egen kurv med baby klær. Men er egentlig ganske unødvendig. Men har hatt en dunk med tøybleier som vi også putter kluter oppi. Og det har vært praktisk.

Skrevet

Har egen kurv til baby (som ikke er baby lenger!) Vi har et eget bad som er "hans". Vi har stellebordet hans der, så vi skifter, vasker, pusser tenner etc der. Og der har vi også en egen skittentøyskurv til han.

Når det er sagt ville jeg aldri lagt klær, kluter eller håndklær med bæsj på oppi der.

Har alltid brukt engangskluter på stumpen, og klær med bæsjeuhell går rett i vaskemaskinen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...