Gå til innhold

voldsom "knitring" i halsen ved pusting..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en samboer som har vert syk en ukes tid, mer feber og slapp og vond kropp. Han er nå frisk igjen. Min sønn har hatt luftvegsinfeksjon og surklete hoste over lenger tid. Fått medisin for det som han er nesten ferdig med. Eg har i flere uker hatt en irriterende tørrhoste. Siden fredag har det gått over t slimhoste. Klarer helt fint å puste inn. Men når eg puster ut er det liksom mye lyder i halsen, som om det ligger noe å irriterer, og når eg puster helt ut beg eg å hoste.. får jo ikke sove eller noe for den lyden o halsen når eg puster er så slitsom... Hoster t eg brekker meg til tider. Kommer litt slim av og til, men ikke mye.. har ingen feber el andre symptomer.. bare lyd på utpust og hoste. Noen andre som har vert borti noe sånt? Er ordentlig slitsom.. føler eg ikke får pustet ordentlig..bare overfladisk liksom siden det knitrer sånn helt på utpust.. hvor lenge varer det. Bør eg kontakte legen?

Anonym poster: 8f02ad8a6b263d8aaf869e369e8e6f4b

Fortsetter under...

Skrevet

Sånn som jeg har det, og jeg har lungebetennelse....

Skrevet

Kan man ha lungebetennelse uten noen som helst andre symptomer? Uten feber?

Anonym poster: 9b759da3bcfdaae63cb2e876f2c2bf2e

Skrevet

Den siste der var HI, skjønner ikke hvorfor nr er forskjellige....;)

Skrevet

Kan man ha lungebetennelse uten noen som helst andre symptomer? Uten feber?

Ja. Det starter forsiktig, men kan virkelig klore seg fast selv om symptomene ikke er kraftige.

Ev. kan det være luftveisinfeksjon.

Hadde uansett tatt en sjekk hos legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...