Gå til innhold

Icsi- erfaringer bli gravid og hvor fort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg tror ikke det er større sjanse ved ICSI enn ved vanlig IVF, det brukes når det er for få svømmere til at de klarer å befrukte egget. Når befruktningen først har skjedd, og embryoet føres tilbake, er det nok normalt like god sjanse som ellers. Lykke til med forsøket! :)

Annonse

Heisann ny her jeg :-) nå har jeg vært en snik leser for lenge! Min erfaring med icsi er: gravid på 2 gjeldene forsøk, men endte dessverre i MA.. Nå er vi i gang igjen og skal på eggutak til uka!! Håper håper og håper:-) noen her som holder til i Porsgrunn

Tror nok at det er mer avhengig av ens egen situasjon og årsaken til barnløsheten enn hvilken prosess man må gjennom.

Jeg har vært "heldig" og visste om min endometriose veldig tidlig i prosessen hvor vi prøvde å få barn sammen da jeg har vært plaget med veldige smerter som endte med operasjon til slutt.

Men oppi dette ble min mann også steril som da ble hovedårsaken til at vi måtte ha ICSI med TESA.

Legen tok hensyn til min endometriose og jeg hadde derfor langt regime og tok kortisontabletter.

Tror det var det som hadde mest å si for vår del.

Og jammen satt ikke spira på første forsøk, og nå er jeg 23 uker på vei meg en vilter liten gutt :)

Lykke til alle flotte damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...