Helene Harepus Skrevet 11. mars 2013 #26 Skrevet 11. mars 2013 Ja!! Vi satte opp et telt og fikk en kokk til å lage tilbehør og grille, flere år senere snakker folk om hvor hyggelig det var
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2013 #27 Skrevet 11. mars 2013 Akkurat et sånt bryllup er det jeg ønske meg når den tid kommer og i tillegg bli kjørt med hest og kjærre fra kirken :) Kjør på!! Så fantastisk koselig bryllup det kommer til å bli! Anonym poster: 46a2ddbb3da6d8a8032b83debda0ecad
kosemamma<3 Skrevet 11. mars 2013 #28 Skrevet 11. mars 2013 Vi kjørte på med lammelår til middag og grillet nattmaten. Det var kjempestas!
MamiK Skrevet 25. september 2013 #29 Skrevet 25. september 2013 Hei! Vi skal gifte oss neste sommer, og har også lyst til å ha grillfest. Har dere landet på hva dere skal? Til dere som allerede har hatt dette i deres bryllup - hvor mange gjester var dere og hvor mange "kokker" grillet? Og hadde dere servitører eller selvbetjening?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #30 Skrevet 25. september 2013 VRÆL! HARRY! Anonymous poster hash: d6198...2e5
Aliniane Skrevet 25. september 2013 #31 Skrevet 25. september 2013 Det blir helt sikkert kjempebra! Mitt beste tips: det er deres dag - gjør akkurat det dere har lyst til og ikke det andre forventer
Gjest FinogFjong Skrevet 25. september 2013 #32 Skrevet 25. september 2013 ...bare styr unna spareribs... (godt, men grrrrrrrrrrrisete...)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #33 Skrevet 25. september 2013 Vi hadde spekemat til middag og grillmat (pølser og koteletter/grillribber) til nattmat. Hadde stoooort partytelt utenfor lokalet hvor vi pyntet med pledd; masse levende lys etc og spiste nattmat der. I pøsregn:-p veldig greit å få brukt opp noe av potetsalaten og salaten fra middagen! Folk stooorkoste seg og vi får fortsatt mye skryt av hele greia,flere år etterpå. Mange har også "stjelt" ideen fra oss i ettertid:-) Dutt bryllup=ditt valg! De andre er bare gjester;-) Anonymous poster hash: 5f822...adf
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #34 Skrevet 25. september 2013 Låvebryllup er som regel gøy, men akkurat grillmat har jeg dårlig erfaring med til så mange. For det første har det en tendens til å bli mye dårlig, halvstekt eller tørstekt mat og for det andre blir de mye køståing for å få noe mat. Jeg synes slike middager blir rotete. I alle de 3 bryllupene jeg har vært i med grillmat har det også blitt alt for lite kjøtt. I to av bryllupene var det ingenting igjen til de som sto bakerst i køen. Bare tilbehør blir ganske stusselig. Anonymous poster hash: b34f6...2b7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #35 Skrevet 25. september 2013 Jeg syns det høres kjempekoselig ut! I bryllupet vårt fikk vi den lokale slakteren til å komme og grille saftige marinerte fileter av lam, biff og svin for oss, og så hadde vi en kokk som lagde mange deilige salater, kalde retter og tilbehør, pluss at vi hadde masse godt bakverk fra et lokalt bakeri. Gjestene kunne gå og forsyne seg selv, og fikk skåret kjøtt direkte fra grillen. Det var skikkelig suksess, og selv nå mange år seinere snakker vennene våre om hvor godt de likte maten og hvor avslappet og koselig det var. Pluss at mange som var der har gjort noe lignende selv i egne bryllup. Og barna som var der hadde det mye bedre enn i vanlige bryllup fordi de slapp å sitte stille så lenge. Jeg elsket å ha et grillbryllup, og det var ikke harry på noen måte, fordi alle som var involvert var profesjonelle og utvalget av mat og kjøtt var skikkelig ordentlig og godt. Anonymous poster hash: 17232...55d
Oslomama Skrevet 25. september 2013 #36 Skrevet 25. september 2013 (endret) Regner med det er sommerbryllup? Blir helt sikkert bra Tusen ganger bedre enn å få servert sodd i et grendehus (aiai, nå får jeg vel trøndere på nakken;). Anonym poster: c675819f655eab8ba24030a09b0f7e2f Haha Er trønder selv, og personlig syns jeg ikke Sodd hører hjemme i et bryllup. Barnedåp, begravelse, konfirmasjon osv, ja for all del, men ikke bryllup. Hadde syns det var kjempe koslig med et låvebryllup med grillmat Har tenkt litt på tanken selv, men et hagebryllup og grillmat Endret 25. september 2013 av Oslomama
pip pip Skrevet 25. september 2013 #37 Skrevet 25. september 2013 Hadde syntes det hadde vært kjempe kos å være i ditt bryllup. Ikke noe jeg personlig ville ha valgt, men som gjest høres det supert ut:) Lykke til med planlegging:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå