Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

babysvømming

"Det er fra tidligere kjent at klor i luften over vannet i innendørs svømmebasseng kan utløse astma hos personer med astma fra før. Nyere undersøkelse både fra Norge og Belgia har også vist at barn med arvelige anlegg for astma og allergi og som har deltatt i babysvømming har høyere forekomst av luftveisinfeksjoner de første leveårene. Derfor maner fagfolk til varsomhet mot bading i klorvann lenge av gangen. Rådet gjelder først og fremst små barn med arvelige risiko for astma og allergi."

oj, kanskje ikke rart jeg blir kjempe tett i svømmehaller da.

jeg har astma og allergier

Vi har gått siden jenta mi var 8 uker også. Nå er hun 7 mnd. Null problemer, bare pur glede og moro. I Oslo tilbys det både kurs 2 og 3 og 4... Vi skal snart begynne på nr 3.

Vær oppmerksom på at babysvømming tar mye krefter, bebis bør derfor være både mett og ha sovet litt på forhånd, dersom du får det til. Da blir den ikke så grinete i garderoben når dere er ferdig : ) men man klarer ikke alltid å time helt selvfølgelig : )

Takket ja til plassen idag, så oppstart etr påske! Gleder oss veldig;) jeg og eldste datteren min har begge hadd barneastma, ser nå det som er skrevet ovenfor, å er litt skeptisk til at hun å kan få det.. Mn detblir vell ikke værre pga svømmingen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...