Gå til innhold

Noen som har vært på Rhodos. Kallithea beach.

Anbefalte innlegg

Hvis det staves slik. Med barn.

Vi drar dit i sommer. Hadde vært fint med råd,tips og bare generell erfaring. Hotellet er :

http://www.ving.no/hellas/rhodos-ostkyst/sunwing-kallithea-beach

Anonym poster: d366aaf740c944dbe775d044a13506b8

Fortsetter under...

Har vært der og likte det for å være et syden og barnevennlig sted. Maten på hotelet var overraskende god. Ville ikke bestilt all inclusive, kort vei til Rhodos by hvor det var morsomt å gå ut på kvelden. Ca 10 min med taxi. På hotellet var det kjedleig på kvleden, sånne fæle show som det sikkert er overalt. Jeg var der med en på 1 år og en på 4 år.

Butikken på hotellet hadde veldig gode bakervarer. Kanelboller, rundstykker og brød mm. Derfor var det fint å spise frokost på rommet også

Anonym poster: 6874e5bf0e3e5089f812dfc3bbe25fee

Hva lurer du på? Vi var der i fjor og var fornøyd, men det er jo et gigantisk anlegg med mye folk overalt! Vi hadde frokost med, og maten var bra, men det var en del støy og mye folk til tider.

Vi bodde på Triton og hadde en 2 roms Royal leilighet med stor balkong. Fantastisk flott! Anbefales. Hvis du har større barn anbefaler jeg de leilighetene med egen del av basseng.

Enig med at maten var veldig bra - på begge resutaurantene og Lollo og Bernie buffeen er jo genial! Da får barna mat de liker og de kan begynne å spise med en gang. Da kan mor og far nyte maten når den kommer på bordet og de små er ferdige. Helt supert!

Vår 2-åring likte Lollo og Bernoe show og synes det var stas med det som skjedde på scenen, men sikkert enda bedre for de eldre barna.

Anonym poster: 9610e3124aa48c87d83d639d0240ed93

Vi har bestilt all inklusive så slipper vi å tenke på å farte rundt. Med 2 barn som er ganske kresne på maten og ikke så veldig sultne til tider så sparer vi mye mer på å spiser maten på hotellet enn å måtte kjøre taxi og finne en resturant i byen! Har alltid hatt all inklusive eller halv pensjon og synes det er genialt.

Kommer til å ta en dagstur til rhodos da, så mulig det blir et måltid i byen da, men hovedsaklig kommer vi til å være på hotell basen mesteparten.

Har ikke bestilt rom med eget basseng, men tror det er nok basseng rundt etter. Vi reiser før skoleferien så satser på litt mindre folk enn mitt i felles ferien, men slik er det jo overalt..mye folk..

Hva lurer du på? Vi var der i fjor og var fornøyd, men det er jo et gigantisk anlegg med mye folk overalt! Vi hadde frokost med, og maten var bra, men det var en del støy og mye folk til tider.

Vi bodde på Triton og hadde en 2 roms Royal leilighet med stor balkong. Fantastisk flott! Anbefales. Hvis du har større barn anbefaler jeg de leilighetene med egen del av basseng.

Enig med at maten var veldig bra - på begge resutaurantene og Lollo og Bernie buffeen er jo genial! Da får barna mat de liker og de kan begynne å spise med en gang. Da kan mor og far nyte maten når den kommer på bordet og de små er ferdige. Helt supert!

Vår 2-åring likte Lollo og Bernoe show og synes det var stas med det som skjedde på scenen, men sikkert enda bedre for de eldre barna.

Anonym poster: 9610e3124aa48c87d83d639d0240ed93

Lollo og Bernie er favorittene her også!! hehe

Annonse

Vi har vært der! Jeg var der når jeg var 10 år, og dro tilbake i 2006 sammen med ektemannen min og båre to barn! Veldig bra og flott hotell! Drar gjerne tilbake! God tur :D

Anonym poster: 451a493920d57d09760b1700fe206a9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...