Gå til innhold

Var i Badebakken barnehage i dag

Anbefalte innlegg

For et trist uteområde. Bare is overalt. En liten sklie, noen få husker, et bittelite klatrestativ. Mini på snart 2 kom seg så og si ikke rundt fordi det var så glatt. Noen som har barn i den barnehagen? Er dere fornøyde?

Anonym poster: c8eed54bf6ab29bc2fba9321d9e172bb

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027664-var-i-badebakken-barnehage-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naboen her har sønnen sin der og er veldig fornøyd. Mange barnehager så sentralt i Oslo har et trist uteområde, men de er desto flinkere til å gå på tur. :) I det området er det også noen fine lekeplasser rett i nærheten.

Anonym poster: d9d70c8084b9e069660a201e9f1135a5

Det er jo glatt overalt nå... Mini går også i barnehage i Oslo (Sagene) og de har også et kjedelig uteområde - syns jeg. Og ganske slitt inne (furu, etc). Men han har det supergøy der! Og personalen er superflinke! De går på tur flere ganger i uken, til andre lekeplasser, parker, våtrom på Margarin-fabrikken og aktivtetsrom i en kirke.Prøv heller å få en følelse av personalet og hvilke aktiviteter de pleier å gjøre. Det har jeg lært meg er viktigere enn hvordan det ser ut. :)

Anonym poster: bb3540a48b1a0c552146f694b8f8c502

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...