Stilars Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 Er det flere som sliter med åreknuter grandma style?? Jeg har kun på høyre bein, men i gjengjeld fra nederst på leggen og opp i lysken - og ikke at man skal klage over sånne kosmetiske ting, men ææææsj !
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 10. mars 2013 #3 Skrevet 10. mars 2013 Jeg har hatt det i flere uker. Men på en litt værre plass. Er faktisk flaut å si det. Men jeg har på den ene kjønnsleppen forsvinner når jeg ligger..
Charlotte1988 Skrevet 10. mars 2013 #4 Skrevet 10. mars 2013 Jepp, desverre.jeg spøker stadig til gubben at jeg ser ut som en gammel kjerring;-) det ligger i genene mine, men slapp unna forrige svangerskap.nå derimot....hva kan jeg si? Har aldri vært fornøyd med beina mine, men nå savner jeg de (høyre beinet hos meg oxo) som de var.men orker ikke bruke mye energi på det nå.vet jentene mine og mannen er glad i meg fordet om:-) Åreknute i kjønnsleppen er faktisk ganske normalt, er mye belastning på underlivet.ikke vær flau:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå