Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det det setet som kalles Buddyseat???

Tror du må ha en nyere modell av vognen...

Om du har Barnas Hus i nærheten, så har de trolig setet tilgjengelig - i hvertfall har de det her jeg bor :), men mener jeg har lest på nettet at du må ha en nyere modell. Fra 2012 står det på www.kiddies24.de - måtte sjekke det ut :)

Så det, men de har også ett som det står passer til eldre modeller. Så da er det nok mulig.

Noen som har prøvd det? Reviews på kiddies24 er på tysk.... Men høres ut som det ikke er en strålende løsning... Hadde håpet å slippe å investere i søskenvogn...

Det passer til Joggster III og Joggster Twist. Har spurt både Barnas Hus og Kiddies24. :-)

Det finnes én modell for vogner fra 2011 og eldre, og én modell for nyere enn 2011. Hvis du ser på Kiddies24, så står det om begge. Det Barnas Hus hadde, er det som passer til 2012 og nyere, men det kan hende de kan bestille det andre for deg.

Jeg har bestemt meg for å kjøpe det. Har en toåring og får en lillebror om et par måneder.

Prøvde det på Barnas Hus, og toåringen på rundt 90 cm satt veldig fint, god plass. Det eneste problemet, er at når han sitter der, så har han kort vei og fri tilgang til hjulene på vognene, noe som jo kan få ganske alvorlige følger hvis han stikker fingrene inn i hjulene i fart. Jeg har likevel bestemt meg for å kjøre denne løsningen, og så får jeg et sykkelverksted eller noe til å sette på sykkelskjermer e.l. over hjulene.

Vær også obs på at tyngdepunktet i vogna endres når du plutselig får en 12–15 kg nede ved føttene.

Jeg har dette på min 2013 modell, og er veldig fornøyd. Storebror på 2,5 år sitter bak, og lillesøster i multi x Bag foran. Litt trangt med bagen på, så monteres fremovervendt. Ellers god plass til storebror, og vogna virker veldig stødig. Veldig greit på kortere turer:-)

Jeg har dette på min 2013 modell, og er veldig fornøyd. Storebror på 2,5 år sitter bak, og lillesøster i multi x Bag foran. Litt trangt med bagen på, så monteres fremovervendt. Ellers god plass til storebror, og vogna virker veldig stødig. Veldig greit på kortere turer:-)

Så kjekt å se andres erfaringer. Opplever du det med tilgang til hjulene som et problem? Stikker han hendene borti?

Annonse

Vi brukte det i fjor sommer, da var eldste omkring 2,5 år (veide sikkert 13-14 kilo da). Fungerte fint, men ble lite brukt her i huset fordi hun helst ønsket å gå.

Så bare rop ut hvis noen vil kjøpe et for halv pris ;)

Jeg er interessert, men det er avhengig av modellen du har. Har du det til 2012/2013 eller det til vogner fra 2011 eller tidligere? Jeg trenger det for 2011, altså der det følger med kurv.

Hvor bor du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...