Gå til innhold

Anbefalte innlegg

vi har prøvd i 1 år nå, like skuffet hver gang mensen kommer, og alle andre rundt meg blir gravide.... og flere av dem plopper ut unger nå. er kjempe glad på andres vegne, men blir så lei meg siden vi har prøvd så lenge... men viser jo selvfølgelig ikke at jeg blir lei meg utad....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027600-blir-s%C3%A5-lei-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei. Det er tøft. Det vet jeg alt om. Vi hadde vært prøvere i 5 år, før vi endelig var igang med IVF. Venner rundt oss poppet ut både en og to og tre barn, før vi fikk hjelp, og jeg følte det så urettferdig. Da vi skulle sette eggløsningssprøyta fikk jeg gjennom mannen min beskjed om at vårt nærmeste vennepar skulle ha nr 1, og de skulle komme på besøk seinere på kvelden. Godt han sa det for å si det sånn, for jeg ble så sjalu og grein mine modige tårer. Litt flaut, men man føler det bare rett og slett URETTFERDIG.

Jeg er så lei av å høre andre si at man skal slappe av, og ikke tenke så mye på det. Jeg sitter i dag med ei jente (07) og en gutt (08) ved hjelp av prøverør, og er på vei med nr 3 som er hjemmelaget. :))) Det er din tur snart, skal du se:)

veit mange har prøvd mye lengre enn oss, så sånn sett har jeg ikke noe og klage på. vi har ei fra før av, og da ble jeg gravid med pilla.... også når vi prøver så skjer det ikke....

koselig og høre at dere har fått det til, også på egenhånd nå:) gratulerer:)

Vet akkurat hvordan du har det!

Hadde en SA for 15 mnd siden og blir visst ikke gravid igjen... :( På facebook popper det ut unger og nye graviditeter annonseres stadig, jeg blir så sur og lei meg innvendig! Som deg så viser jeg det naturligvis ikke utenpå.

*sukk* Snart må det være vår tur vel...ønsker dere lykke til:)

Skjønner deg godt. Prøvd siden august 2011 og skjer ikke noe her heller. Bare masse ventetid på undersøkelser og IVF osv.

Facebook er en plage. Har slettet en del folk som legger ut alt om graviditeter og unger. Snakker aldri med dem likevel. Men så er det dem man ikke kan slette fordi det er nære venner eller slekt og det gjør vondt.

Og ja, mest irriterende man hører er at man skal slappe av. Hjelper ikke en dritt! For å si det som det er. Eller folk som sier at man har maaange år enda og at det ikke er noe å tenke på.

Håper du lykkes snart <3

Annonse

greit man ikke skal stresse med det, men ikke alt man kontrollere heller..... jeg trøster meg med at uansett har jeg en prinssese jeg er veldig stolt av, men håper så på en søster/bror til henne.

Håper du også lykkes snart:)

Skjønner deg godt. Vi venter på å få hjelp, men det går vel fort til høsten det. Knasker pergo nå i påvente av veien videre.

Mange i venninne krets og familie her og som popper ut unger. Har et vennepar som har prøvd i 4-5 år og mange IVF. Så da har vi noen som vet hvordan det er å.

Krysser fingre for oss alle som sliter. Satser på at det blir vår tur å :D

uff, ja, fb er faktisk noko dritt til tider! Eg vart gravid i juni i fjor, men mista i dødfødsel i november. Rett etter eg vart gravid, vart fleire av venninnene mine også det, og særleg ei av som på ein måte fulgte meg heile vegen, har i det siste kjørt på med mage-bilder og babystatusar i eitt! Det er ikkje det at eg ikkje er glad på hennar vegne, men det er så utruleg sårt! Ho veit godt at min termin skulle vore på søndag, og eg kan ikkje for at eg synest det er litt tankelaust å slenge ut slikt på fb... Er nok kanskje berre eg som er overfølsom, men eg er så utruleg lei meg framleis!

uff, så trist. man trenger jo ikke akkurat og gni det inn i trynet på en god venn, når hun veit det er sårt for deg, så er enig med deg der...

jeg har jo ei jente fra før av, og når jeg gikk med henne la jeg ut 2 statuser på fb... har flere på siden min som legger ut hver gang ungen rører seg, magebilder hver uke, at man gidder, syns nå jeg da... er greit og ta mage bilder og ha selv seinere, men alle andre trenger ikke og se det, så sant man ikke møtes. skal dere prøve på nytt igjen? uansett så masse lykke til. veit du hvorfor dette skjedde?

uff, så trist. man trenger jo ikke akkurat og gni det inn i trynet på en god venn, når hun veit det er sårt for deg, så er enig med deg der...

jeg har jo ei jente fra før av, og når jeg gikk med henne la jeg ut 2 statuser på fb... har flere på siden min som legger ut hver gang ungen rører seg, magebilder hver uke, at man gidder, syns nå jeg da... er greit og ta mage bilder og ha selv seinere, men alle andre trenger ikke og se det, så sant man ikke møtes. skal dere prøve på nytt igjen? uansett så masse lykke til. veit du hvorfor dette skjedde?

Eg forstår jo så godt dei som vil dele gleden med alle, for all del!

Ja, me ville jo gå i gang nå, men eg har kun hatt bortfallsblødning etter cerazette-slutt, og skulle hatt mensen sist onsdag. negative g-testar, så skal til legen på mandag. Det skjedde pga morkakefeil, eg fekk svangerskapsforgiftning,og berre nokre dagar etterpå var det heile over. Tenk at ting kan snu så fort!

Sjølv masse lukka til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...