Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har hatt smerter på høyre side av bekkenet bak i noen uker nå. Er 11 uker på vei. Lurer på om dette kan være bekkenløsning. Sist jeg hadde det kjente jeg det nesten bare foran. Men nå er det kun bak og kun på høyre side.

Det kommer når jeg sitter for lenge og når jeg går endel. Sykling går greit.

Noen som har erfaring med liknende?

At jeg har problemer på høyre side fører til feilbelastning på hele ryggen og det er umulig å løfte rett på jobben. Føler fortsatt at det er for tidlig å sykemelde seg og flaut å gå til legen dersom det ikke er bekkenløsning.

Anonym poster: fe366baa82fda1f64ee65606ac3cb3d9

Fortsetter under...

Jeg har bekkenløsning og det begynte så smått i uke 8-9. Er i uke 12 nå. Har utrolig vondt i venstre side, bak. Har enten vondt overalt eller venstre side, aldri høyre ;)

Det er absolutt ikke flaut å gå til legen! Har du vondt, så har du vondt. Er det ikke bekkenløsning, så er det kanskje noe som kan behandles?

Anonym poster: aa27b5f2a5dbcef922a4fee6f52f53e0

• 2 måneder senere...

Jeg har bekkenløsning, den startet på den ene siden og er stort sett der det er vondt men hender det er vondt på begge sider.. Jeg får behandling hos manuellterapeut og det holder det hele i sjakk slik at det ikke blir for smertefullt og jeg kan jobbe vanlig enn så lenge, er 23+2 idag, og det startet i uke 7-8..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...