☆Zassy☆ Skrevet 23. mai 2013 #1226 Del Skrevet 23. mai 2013 Takk for sympati dere men føler meg litt flink for endte faktisk opp med å gå en tur (hadde jordmors stemme i hodet, hehe) men ble nesten litt redd for at jeg ikke skulle komme meg hjem igjen for følte meg uuutslitt MEN etterpå hoppet jeg i dusjen og skrubbet og smurte hele kroppen og nå føler jeg faktisk at jeg har fått litt mer energi, tro det eller ei! Holder på å lage lapskaus til middag nå så føler meg riktig så flink. Skal passe på å hvile meg litt før jeg skal hente snuppa nå da og så satser jeg på en ettermiddag ute i sandkassa for da leker hun ganske mye alene og jeg kan slappe av litt uten å måtte springe etter henne konstant. 2010Mammaen ja halv seks er tidlig! er vel mer vanlig med 6, noen ganger halv 7, men tidlig uansett Har prøvd å kutte dagsøvn uten nevneverdig hell så har liksom bare fortsatt med det samme, men mulig vi kan kutte litt på den, skal snakke med de i barnehagen i dag å høre hva de har å si. Misunner deg som får sove på morgenen!! Jeg har sagt det til samboer tusen ganger at jeg skulle ønske jeg kunne sove på morgen og heller hente henne tidlig, men det går ikke i forhold til hans arbeidstider, mange morgener er jeg helt kvalm av søvnmangel for jeg sover så dårlig på natta, men det er helt herlig når jeg kommer hjem igjen og kan legge meg nedpå (ikke alltid jeg får sove da, men får iallefall hvilt), heldigvis er det bare 5 minutter å kjøre til barnehagen da Så herlig Junimage! Jenta her har faktisk også pleid å sove lenge på morgenen helt fram til de siste månedene, i går kjøpte jeg persienne til soverommet hennes så nå er det helt svart der, likevel våknet hun rundt 5 i natt og kom over i vår seng. Det er i grunn også et lite "problem" at hun kommer over til oss på morgenen, hvordan skal det bli når det kommer baby i tillegg, jaja får håpe det løser seg etterhvert, får bare kjøpe oss større seng Hun sover som regel godt i vår seng, men hun legger seg KLIN inntil meg, gjerne oppå hodet mitt, haha, så jeg sover ikke så bra for å si det sånn, og de morgenene hun kommer over og ikke sovner igjen så kryper hun hit og dit og slår på nattlampa og skal ned og opp av senga osv.. det er liv i heimen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145371128 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 23. mai 2013 #1227 Del Skrevet 23. mai 2013 Zassy - ja det er lov å klage innimellom! Synes du bare skal ta hensyn til kroppen din jeg! Legg deg på sofaen og hvil og sov hvis du kan det også Du kan jo fint ta et par timer før du henter i barnehagen om du klarer det? Så blir ikke ettermiddagen så slitsom? Jeg er så heldig at jeg kan sove så lenge jeg vil for her er det pappsen som leverer i barnehagen og jeg sover når de står opp. Sover oftest til 9:30-10:00 hver dag jeg De fleste netter sover jeg ikke så veldig godt (våkner lett og springer på do, ligger og vrir meg etc), men de 3 timene mellom 6:30 og 9:30 er fantastiske! I natt sov jeg faktisk veldig, veldig godt fra 23:00-9:40 omtrent og har ikke da behov for å sove på dagtid. Litt off topic men... Synes det er fryktelig tidlig å begynne dagen halv seks Har dere prøvd å kutte dagsøvnen litt for å se om det hjelper? Jepp.. har prøvd det.. uten videre hell desverre Men nå er det ikke lenge igjen trøster jeg meg med. Klart.. kan jo hende jeg får en baby som ikke vil sove så mye, men jeg tar ikke sorgene på forskudd. Jeg står opp så tidlig selvsagt fordi jeg sover så dårlig og da er jeg liksom våken uansett, men også fordi jeg og mannen deler på morgenoppgavene. Jeg smører alle matpakker(og det blir endel med fire barn) får vesla i klærne sine og ordner håret osv (de tre store klarer jo det selv) og pakker barnehagesekken hennes. Mannen går tur med hunden og kjører alle hver sin plass før han selv drar på jobb, og bistår meg om det skulle være noe. Her i huset får mannen matpakker til frokost, lunsj og kl. 14.00 og kaffe med seg hver morgen.. for ellers ville vi vært ruinert av den dyre kantina på jobben hans. Dessuten er det litt sunnere når han får bare grove knekkebrød med seg.. OG han elsker å få matpakker. Èn kaffe i hånda i termokopp for å våkne på veien sier han, og all kaffe på jobben er gratis Ungene må jeg sørge for at ikke smører på nugatti og at de deler pålegg og juice og melk.. og ikke tar alt selv. Det høres kanskje ut som en skikkelig regime, men vi MÅ ha system i sakene for at ting skal gå på skinner. Dessutn synes jeg det er koselig å stå opp litt før alle, forberede litt mat, tenne stearinlys til frokostbordet på høst og vinteren og møte alle med et smil eller "har du sovet godt?". Tror faktisk alle setter litt pris på det. Så tar jeg min dusj og min frokost i ro og mak når alle har reist. Skal jeg være helt ærlig så føler jeg noen ganger at vi er som den der familien på tv "Syvende himmel".. med han presten, frua og alle barna deres... har dere sett den? Bortsett fra at vi nok er endel mer høylydte og bråkete og absolutt ikke så harmonisk familie som den på tv nei.. haha Vi har bodd ganske så trangt og flere har delt rom i flere år, men nå er huset straks ferdig med tilbygget, så nå får alle hvert sitt soverom, en ekstra loftstue, to bad og to separate toalett. Ett bad til barna og ett bad til meg og mannen rett ved vårt soverom. Mmmm... det blir deilig det! Men for å si det slik.. det TRENGS!! Tenåringene okkuperer badet om morgenen og alle andre må holde seg slik som det har vært til nå. Ikke alltid like vanskelig med en 5-åring som prøver sååå godt hun kan å holde seg fra å tisse på seg, men det går heller stort sett dårlig Nei.. dere.. nå skravler jeg fælt her Mannen sier forresten at jeg skravler MYE mer nå når jeg har gått ut i permisjon Sosiale meg trenger nok å ha folk rundt meg på dagtid ja. Hehe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145371349 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentene på haugen Skrevet 23. mai 2013 #1228 Del Skrevet 23. mai 2013 ønsker3gull: Måtte smile godt når jeg leste innlegget ditt nå. Høres ut som en flott rutine med å møte alle i huset hver morgen med matpakke og smil. En fin start på dagen, det samme med mannen sin rutine. Høres ut som du pleier ham godt Kjenner meg godt igjen med skravlingen. Jeg skravler også MYE, og det har blitt ENDA mer siden jeg gikk ut i svangerskapspenger 7.mars. Er hyper sosial av meg og trenger folk rundt meg. Samboeren min blir til tider gal av meg hehe...igger i senga når vi har lagt oss og skravler om alt og ingenting hehe..jeg trenger jo ikke sovne med engang vi legger oss, ikke få jeg sove heller så lenge jeg sover 1.5-2 timer på dagen hihi... godt det bare er noe få uker igjen til nedkomst. føles som de skal komme hver øyeblikk. Er så mye nedpres og stikkninger at jeg til tider blir gal. Ny vekstkontroll i morgen, så får håpe begge jentene har lagt på seg slik de skal...er lei av å være nervøs og bekymret.... og nå var det jeg som skrvalet og hopper frem og tilbake i tema...skulle jo bare si at jeg smilte godt over innleget til ønsker3gull og si at det hørtes harmonisk ut :P :D :D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145371416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 23. mai 2013 #1229 Del Skrevet 23. mai 2013 Nå er jeg bare ett stort , endelig hatt en jordmortime som jeg fikk dra HJEM fra, istedenfor rett på sykehuset. Små gleder! Så er det prøver på sykehus imorgen, lege på mandag og jordmor på tirsdag. De holder meg opptatt ihvertfall Jentene på haugen: Har du fått vite når det blir fødsel på deg eller? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145371422 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentene på haugen Skrevet 23. mai 2013 #1230 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Nå er jeg bare ett stort , endelig hatt en jordmortime som jeg fikk dra HJEM fra, istedenfor rett på sykehuset. Små gleder! Så er det prøver på sykehus imorgen, lege på mandag og jordmor på tirsdag. De holder meg opptatt ihvertfall Jentene på haugen: Har du fått vite når det blir fødsel på deg eller? Så deilig at du fikk komme rett hjem, ingenting er bedre enn å vente enn å ligge på sykehuset. Ikke mye spennende der nei, med mindre man ender opp med baby i armenen. Jeg får vite eksakt dato i morgen( hååååååper jeg) har vært mye frem og tilbake. Men de sa sist at det ikke kunne være senere enn uke 25( min uke 38) som er 3 uke i juni. så mellom 17-20 juni engang tipper jeg de kommer, om de ikke MÅ komme før. Den ene tvillingen vokser ikke som hun skal, så da kan det hende at de må tas tidligere. Dere får krysse fingre for at legen i morgen gir meg et vettug svar OG at begge jentene har lagt på seg siden sist uke. Jeg har ialfall gjort mitt....slappet mye av(eller mer enn jeg noen gang har gjort) og ike stresset. Når er det du har termin Makuahines? Endret 23. mai 2013 av jentene på haugen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145371428 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 23. mai 2013 #1231 Del Skrevet 23. mai 2013 Krysser fingrene for at du får noen ordentlige svar imorgen!! Og at jentene dine vokser! Må jo være deilig å forhåpentligvis få en endelig dato å forholde seg til. Da kan man starte nedtellingen på ordentlig Jeg har termin 12 juni, og de sa de lar meg senest gå til termin.. Så jeg skal spørre de om de da mener at jeg evt. blir satt igang den 12, eller om jeg skal ha født til den 12 (for kan jo ofte ta 3 dager hvis man blir satt igang). Uansett ikke lenge igjen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145371437 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 23. mai 2013 #1232 Del Skrevet 23. mai 2013 Hehe.. jentenepåhaugen. Koselige ting du skriver om innlegget mitt da. Men det er nok absolutt ikke så harmonisk nei. Jeg prøver å ha fokus på vesla, mens hun på sin side vil ikke ha på seg det, ikke det og ikke det.. helst bare rosa prinsessekjole.. som passer litt dårlig når hun har turdag f.eks. Men når jeg forteller at hun ikke kan ha på seg det fordi det er turdag.. ja, da kan hun bli helt krakilsk og sint fordi det er dårlig vær og hun vil da ikke på tur (selv om hun visstnok er strålende fornøyd når hun kommer seg på tur). Så det er massevis av utfordringer her ja. Men jeg PRØVER å få morgenene og kveldene harmoniske ivertfall. Nå er kveldene en større utfordring for meg om dagen.. da er jeg ofte så sliten og tung og lunta er kort. Men da trår oftest mannen til og de eldste er flinke til å hjelpe til med eventyrlesing osv. Jaja.. sånn er no det da Det blir jo kjempespennende for deg å vite hvilken dag du skal føde!! Samme med deg Makuahines! Guri malla.. vi er så nærme vi nå alle sammen, at vi går og kjenner på det hver dag og lurer på om noe skjer! Jeg gjør ivertfall det skal jeg innrømme. Jeg var på shopping isted, og kjente masse nepress og vondt i lysken for hvert skritt jeg tok. Måtte tisse hele tiden men klarte å holde meg, men da jeg kom hjem var jeg jammen litt usikker på om jeg hadde lekket enten urin eller fostervann.. for trusa var ganske så våt synes jeg. Jeg vet at jeg har hatt bittelitt urinlekkasje når jeg har nyst et par ganger(huff, ekkelt), men kjente liksom ikke at det var noe slikt på gang.. at jeg ikke klarte å holde meg liksom da jeg var ute idag heller. Uansett... det må større fostervannslekkasje til hvis jeg skal på sykehuset så Da må virkelig "vannet gå" har jeg skjønt av føden. Og DET har det jo ikke gjort enda da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145371461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mavat Skrevet 23. mai 2013 #1233 Del Skrevet 23. mai 2013 Jentene på haugen; Jeg krysser !!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145371507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junimage Skrevet 23. mai 2013 #1234 Del Skrevet 23. mai 2013 Ja det hørtes faktisk harmonisk ut ønker3gull Flott å ha større søsken som kan hjelpe til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145371528 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Totoaa Skrevet 24. mai 2013 #1235 Del Skrevet 24. mai 2013 I dag er det en måned til jeg har termin Men føler meg ganske sikker på at hun kommer et sted mellom 27-30 juni. Der sa jeg det, har det dokumentert, og kommer til å vise til det om det blir riktig Blir veldig misunnelig på dere med termin tidlig i juni, men dere har jo ærlig talt vært gravid noen uker lenger enn meg også.... Dessuten fant jeg ut av det ganske sent også, så jeg er vel ikke den som skal klage høyest Men når jeg ser at AUGUSTMAGENE har startet 3 trimester tråd, DA er det jo faktisk ikke lenge igjen til vi er ferdig hele gjengen:) Synes morgenene du beskriver, ønsker3gull, høres mystisk lik ut som hvordan det var hjemme hos oss da jeg var liten, og akkurat de kaotiske morgenene der er noe jeg husker som en veldig fin ting Etterhvert fikk jeg egen hybelleilighet med bad i kjelleren, men inntil jeg var ca 15 minnes jeg at jeg helst ville ha badet i fred i 45 minutter, mens ene broren min banket og banket på døren helt til han gikk ut i hagen og tisset i stedenfor (vi bodde langt utpå landet, nesten ved en skog, hehe), mor som smører nistepakke på nistepakke, og pappa som drar på jobb, men ALLTID kom tilbake etter max 10 minutter, fordi han hadde glemt matpakka, termosen eller noe, og atpåklatten tuslet bare rundt i pysj omtrent til han skulle ut døren og mamma plutselig kom på at han ikke hadde fått klær på enda... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145373490 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 24. mai 2013 #1236 Del Skrevet 24. mai 2013 utrolig koselig å høre din beskrivelse av dine morgener da du vokste opp Totoaa! Ser det levende for meg. Vi bor også rett ved skogen, og her går mannen ut.. haha. Han har vel gitt opp Så artig å høre om pappaen din som alltid kom tilbake etter nistepakka og termosen. Også godt å høre at du husker det som positive opplevelser og positive minner. For klart.. noen ganger synes jeg det går skikkelig unna i en fart på morgenen her.. hoho. Hei hvor det går liksom. Og ungene dytter og maser på hverandre, er morgengretne og mannen kommer ALLTID noe senere ned, trøttere i trynet enn noen av oss, og begynner på sine plikter. Aller helst liker han (og det skjer også noen ganger) å bare komme ned i 1. etasje, gå rett i skoene og jakka, plukke med seg matpakka og termokoppen og skaren med barn følger etter ham som en hale mot bilen. Hehe.. det er et syn kan jeg fortelle. Og der står jeg i pysjen min, nå med DIGER mage hvor jeg ikke alltid kommer heeelt inntil benken, må få ungene til å klatre opp for å hente termoser når de skal på tur og skal ha med seg kakao. Men det er jo litt morsomt også da. Idag skal mannen på fest, og jeg bør være opplagt til fire barn utenfor og en inni magen ikveld. Her bør ikke noe vann gå eller rier starte ikveld nei! Det tror jeg ikke heller altså. Men jeg tror kanskje at den tapetseringen jeg hadde planer om ikveld, bør vente til imorgen... når mannen er her i tilfelle jeg skulle anstrenge meg så fælt at noe starter her Forresten... skjønner ikke hva mannen mente da han her om dagen sa at han håpet ikke fødselen startet av seg selv før vi skal ha ks, for han har ikke tid. Ser ikke akkurat at han henger i stroppene for å få gjort ferdig ting og tang i huset gitt Kanskje han burde få et spark i rompa han nå. Det tror jeg jammen jeg skal gi ham denne helgen... ved å starte litt selv. Da kommer han seg tror jeg. Da skjønner han raskt at det kan gå mot fødsel hvis jeg skal jobbe hardt.. hehe. Kvinnelist Ny kontroll hos jordmor onsdag til uka, det blir siste før fødsel 11 dager igjen. Ellers, vondt i lysken, kiling og stikking nedentil. MYE kynnere! Baby nesten mer aktiv enn ellers. Hun presser og turner og holder på inni her. Beste tiden er formiddagene og før ca klokka fire. Etter det er jeg bare sliten, sliten, sliten,Så tror jeg skal smi nå mens jernet er varmt og få vasket litt her jeg nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145373619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Mammaen Skrevet 24. mai 2013 #1237 Del Skrevet 24. mai 2013 3 maskinen med babyklær er på vask. Ser at noe mangler, noe er ødelagt og noe er rett og slett verken pent eller praktisk. Jeg er litt rar, men jeg vil ikke at det siste barnet jeg får skal ha på seg stygge klær eller at vi som skal bytte på han må ha upraktiske klær fremover. Jeg har kjøpte en del nytt i str 50, men nå blir det nok handlet litt i både 56 og 62 også neste uke. I dag må jeg på apoteket for å få i hus siste ting derfra, må på Barnas Hus for å se etter/kjøpe ny bilstol til storebror, må brette og henge opp en ny vask, handlet mat og støvsuge huset. Godt jeg har litt redebyggerenergi i dag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145373742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaiBaby13 Skrevet 24. mai 2013 #1238 Del Skrevet 24. mai 2013 Så kjekt å ha energi til sånt:) får det i perioder, vasket de siste klærne til fødebagen nå. Kraftige kynnere en time i natt, men nok en falsk alarm...Hun sparket mye i går og presser nedover når jeg går. 39 i dag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145373863 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstogbier Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #1239 Del Skrevet 24. mai 2013 Vondt i magen i natt. Men jeg tror det var bekkenet som tullet igjen.. Men vi får se Håper jo noe skjer i løpet av dagen eller søndag. Ikke i morgen ,da må hun dele bursdag med en annen i familien 38+6 idag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145373910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 24. mai 2013 #1240 Del Skrevet 24. mai 2013 Hvor lenge har hodet vært festet, og hvor lenge har dere hatt kynnere å sånn? Jeg er 37+5 idag, men hodet er ikke festet enda, og har ikke hatt en eneste kynner (som jeg har kjent ihvertfall), og ingen tegn på noe modning eller nedpress eller noe som helst.. Så denne babyen har vel ikke tenkt seg ut på en stund... Men, er vel kanskje ikke ALLE førstegangs som får så mange forvarsler heller?? Lever i håpet om at fødselen skal starte av seg selv før jeg må bli satt igang. Spennende fremover nå, virker jo som det kan være noen fødsler like rundt hjørnet på noen her inne ihvertfall Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145373926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leb76 Skrevet 24. mai 2013 #1241 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg må også smile av disse morgenrutinene dere beskriver. Jeg har vokst opp i en stor familie, vi var fire søsken og med bare seks år mellom eldste og yngste (de to yngste er tvillinger), var det ordentlig kaotisk når alle skulle ut av huset. Jeg venter og venter på denne redebyggingstrangen jeg har hørt så mye om. Alt er handlet inn og klart, men jeg hadde håpet på å få litt vaskelyst også. Det er ikke det, gulvene er rene, støvet borte og sånt, men både bad og kjøkken kunne hatt behov for ekstra skrubbing... Jeg håper jo på fødsel før termin, men ikke nå i helga. Samboeren skal delta på sykkelritt på lørdag, med påfølgende fest på kvelden, så jeg tenker vi sier mandag er en fin dag (Jeg bare velger å overse det jeg har lest om at 70 % av førstegangsfødende føder etter termin). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145373944 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Mammaen Skrevet 24. mai 2013 #1242 Del Skrevet 24. mai 2013 Makuahines: det med at hodet er festet har ikke så mye å si for fødselstidspunkt. Da jeg fødte sist var ikke hodet "festet" i det hele tatt. På siste kontroll i uke 40 lå det godt ned i bekkenet, men var aldri festet. Har hørt om hoder som ikke er festet og at barnet likevel har blitt født før termin.Hodet i denne magen er ikke festet nå heller (38+4) noe som vel er mer vanlig med 2 gangs, men det er likt som sit hos meg uansett. Det viktige er jo at hodet er riktig vei Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145373979 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junimage Skrevet 24. mai 2013 #1243 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg bestemte meg idag for at sandkassa (en sånn trekantet båt) skulle være med ned til skien. Så jeg begynte å hale og dra i skiten, fy å den var tung! Fikk den ned fra den haugen den stod på, men måtte innse at jeg hadde ikke sjans til å løfte den inn i bilen. Så fikk hjelp av nabon, vi måtte spa ut sikkert halvparten av sanda over i en trille bår, men da klarte vi å løfte den. Så nå har jeg fått noe av sanda tilbake i kassa, og resten i en blå pose fra ikea, som jeg så vidt klarte å løfte inn i bilen. Nå trengte jeg en liten pause kjenner jeg mannen kommer til å bli ganske overrasket tror jeg Makuahines: Hodet har vært ned ganske lenge, men var ikke festet sist gang. Mange som ikke opplever kynnere, noen har det halve sv skapet, det er nok veldig individuelt. Jeg fikk det tidlig med førstemann, og samme nå. Men opplever det allikevel anderledes denne gangen enn første Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145373986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Mammaen Skrevet 24. mai 2013 #1244 Del Skrevet 24. mai 2013 Leb: Jeg også venter på vasketrangen Vi har vel termin samme dag og jeg har bestilt vasketrang til onsdag neste uke, så kanskje kommer den hos deg også da? Eller var det for sent det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145373990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆Zassy☆ Skrevet 24. mai 2013 #1245 Del Skrevet 24. mai 2013 Har fått GBS igjen venter nå på å kunne ringe til sykehuset på nytt fordi hun hadde ingen jeg kunne snakke med i sta..fikk bare beskjed om å ringe tilbake senere. Sitter her med mye kynnere og er litt stressa, men prøver å slappe av å tenke på at det er bra det ble oppdaget. Spent på om de vil ha meg inn til en sjekk når jeg ringer senere eller om jeg bare får resepten liksom.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145374054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leb76 Skrevet 24. mai 2013 #1246 Del Skrevet 24. mai 2013 Leb: Jeg også venter på vasketrangen Vi har vel termin samme dag og jeg har bestilt vasketrang til onsdag neste uke, så kanskje kommer den hos deg også da? Eller var det for sent det? Neida, onsdag er bedre enn at den ikke kommer i det hele tatt Da satser vi på det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145374060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leb76 Skrevet 24. mai 2013 #1247 Del Skrevet 24. mai 2013 Huff, Zassy, det høres ikke bra ut. Bra det har blitt oppdaget i alle fall! Krysser fingrene for deg og den lille! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145374062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstogbier Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #1248 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg har søvnproblemer.. er det vanlig? Er så trøtt, men får ikke sove. Slitsomt.. Er det tegn på fødsel? Nei, sikkert ikke Har bare lest at noen får energi før fødsel. Men sikkert bare kroppen min som tuller. Hadde vært typisk om fødselen startet akkurat når jeg har sovet dårlig noen dager, hehe..! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145374066 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zora-okt10+jun13 Skrevet 24. mai 2013 #1249 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg hadde absolutt ingen tegn paa födsel med förstemann, bortsett fra kynnere. Hodet festet seg 2 dager för han kom paa termindagen. NUll smerter og null nedpress. Gikk rett paa sterke rier egentlig, som varte i 2 timer för han ble födt. Rimelig kjapt, men helt greit. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145374076 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstogbier Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #1250 Del Skrevet 24. mai 2013 Oi, såpass ja. Min er festet, men ingen tegn på fødsel. Men det er enda 1,5 uker til termin. 2 timer var ganske raskt da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027525-junimagene-i-3-trimester/page/50/#findComment-145374078 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå