Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 39+0, og i mårrest våknet jeg med noen nye smerter jeg ikke hadde kjent før..kommer i tak i ryggen og fremme,11 ganger på 1 1/2 time:) ca 9-10 min i mellom:) spent om det tar seg opp!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende : ) Lykke til : )

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Masse lykke til!! :)

Skrevet

Og hvordan går dette? ;) Blir det fødsel Mon tro?

Skrevet

Spennende :-) hvordan går det? Lykke til :-)

Skrevet

Sitter fortsatt her med rier,men kommer ikke ofte nokk:p ska prøve og såve litt:p

Skrevet

Å kor spennanes!! Lykke til! E like langt som dæ å håpe d starte hær å snart:)

Skrevet

Dabbet av etter 8 timer:p men godt for noe må det ha vært:) vet jeg er moden og han ligger laaangt ned;)

Skrevet

Tvi tvi:):) Kommer sikkert snart:)

Skrevet

Mari10 : hvordan går det?

Har riene stoppet helt opp eller er du på fødestua? :-)

Skrevet

Ligger fortsatt hjemme med smerter som kommer og går..sov 2 tinæmer i natt:p slimproppen gikk i natt så noe skjer:)

Skrevet

Husk å holde oss oppdatert :) Lykke til!

Skrevet

Spennende!! :-) lykke til! Håper det tar seg opp snart. :-)

Skrevet

Inatt klokka 02:15 fikk æ mi første ri!:P har sia da hatt rie på ca 30-58 sekunds varighet me intervaller på 7-15 minutt. Har ikke sove mer enn ca 1.5 time tilsammen og e full av energi, må jo være adrenalinet:)

Snakka me føden tidligere som kunne bekrefte at d va rie , men at d også kunne gå opptil noen daga sia æ e førstegangsfødende...men d skjer ihvertfall nåkka!!:-)

Rien mine kjennes som en intens sterk smerte som først brer sæ i nedre del av magen, for så å snøre sæ skikkelig sammen bak i ryggen- beste sammenligninga e sterke mensensmerta og pluttselig diaré-trang samtidig...(sorry språket, men sånn e d:p)

Kor du ska føde mari10?

Skrevet

Haar ikke pratet med føden enda, regner med det tar tid.. men kjenner igjenn riene fra vi hadde en senabort i fjord. Håper bare det tar seg opp snart:/ føde i tromsø, enn du belarose2013?

Skrevet

Skal føde på Ullevål. Va nesten litt godt å høre at vi går gjennom d samme, begynne å bli litt sliten kjenne æ...så får bare hvile så godt d går mellom riene:) du får ha masse lykke til, oppdater åss så vi vet kordan d går me dæ:-)

Skrevet

Slitn jeg og nå, skal heldigvis til jordmor i morgen..så hun kan skjekke om det er blitt noe åpning,kansje strippe meg:)

Skrevet

Gikk kjempebra hos jordmor:) 5 cm åpning:)

Skrevet

Jøss! Da er jo baby snart ute! :D

Skrevet

Da har du vel ordentlig vondt og godt igang?:)

Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...