Gå til innhold

En eller to? Gutt eller jente??:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei og hopp:)! Det var en liten ert i magen på ca 1cm og bankende hjerte:)! Hurra!!! Er så glad:) :)! Da blir det ny ul i uke 12, og da får vi kanskje se om det er gutt eller jente! Kommer med ny oppdatering da:).

Gratulerer!

Så godt å høre at alt var bra :)

En god følelse når man ser et hjerte som slår!

-min tur neste uke.. veldig spent!

Hei og hopp:)! Det var en liten ert i magen på ca 1cm og bankende hjerte:)! Hurra!!! Er så glad:) :)! Da blir det ny ul i uke 12, og da får vi kanskje se om det er gutt eller jente! Kommer med ny oppdatering da:).

Gratulerer!

Lykke lykke til Monika!! Jeg lover deg, det var bare en helt fantastisk følelse:):)! Blir spennende å se om det er en eller to i magen din nå:)! Har du en følelse selv?

Gratulerer så mye :D

Tusen takk:):)! Er så glad! Jeg tok ringtesten på meg selv flere ganger, både over håndleddet og over magen:). Den gikk i store sirkler over håndleddet og frem og tilbake over magen:). Har lest at det indikerer jente??

Blir i allefall gøy å se hva det blir:).

Er også spent på om det blir vaginal fødsel eller keisersnitt:).

Kan du se noe i forhold til det? Har noen fysiske utfordringer som kan føre til keisersnitt.

Gratulerer!! Jeg tror det er en gutt:)

Tusen takk for svar Magica:)! Ja det blir kjempespennende å se på neste ul om det vises hva det blir:).

Ser du noe meir forholdtil om det blir vaginal eller keisersnitt? Det er jeg veldig spent på, i og med at jeg har noen fysiske utfordringer som kan skape noe trøbbel for vaginal;). Jeg er ikke bekymret eller noe, bare spent på hva det blir til:). Ser du om det blir før eller etter termin(2nov)

Annonse

Gratulerer!

Lykke lykke til Monika!! Jeg lover deg, det var bare en helt fantastisk følelse:) :)! Blir spennende å se om det er en eller to i magen din nå :)! Har du en følelse selv?

Ja jeg er veldig spent på om det er flere enn en i magen! Har jo satt inn tre egg da - he-he, så dette kan bli spennende ;)

Synes selv jeg er mye mer kvalm og trøtt denne gangen i fht til tidligere, og så var hcg dobbelt så høy denne gangen i fht sist. Du hadde jo omtrent samme som meg nå, og du har et bankende hjerte i magen. Så det trenger ikke bli flere - men jeg blir heller ikke overrasket om det skulle vise seg at det er to! (er vel kanskje et lite ønske!)

Men vi får se neste uke! Gleder meg uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...