Gå til innhold

Er det mulig å lese andres meldinger via "mine sider"

Anbefalte innlegg

Skrevet

hos en operatør?

Altså, ved å logge seg inn på "Mine sider" hos f.eks tele2, kan man da se alle meldinger som er sendt til og fra et telefonnummer.

Mistenker at en person er inne og leser meldingene til kona si, fikk det egentlig bekreftet i sted. Nå lurer jeg på om han fysisk har vært inne på telefonen hennes eller om han kan lese meldingene dersom han logger seg inn på mine sider, på hennes telefonnummer. Han står som eier på telefonnummeret.

Anonym poster: d5cf0a1b1e5cb6666fb94f991ffc670e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vil jeg ikke si noe helt sikkert, men tror meldiger kunn kan leses fra tlf

Anonym poster: ed9d441e78285e2af82111ffd0d383ed

Skrevet

ja, får håpe det da... men det betyr at han har lurt til seg koden hennes og vært inne på telefonen hennes og lest meldingene hennes.

Så ussel det går an å bli. Hun må endre koden på telefonen sin og skaffe seg abonnement på eget abonnement. Men det var så vanskelig så hun kunne ikke få det før hun flyttet ut.

Men han kan kanskje se spesifisert regning og hvilke nummer det har gått meldinger til og fra. For han har så himla god intuisjon at han kan si dato, klokkeslett og antall meldinger som har gått til og fra hennes telefon på ren intuisjon.

Særlig.... Han forsøker å legge skylda på meg, fordi jeg har støttet henne i å bryte ut fra et voldelig forhold.

Anonym poster: 9f33db53fd39f885d4fec1dfc52e590f

Skrevet

Eierskap på eget abonnement. Beklager, er litt opprørt her.

Skrevet

uff jeg har levd med en slik mann jeg også. bare få hun ut av det forholdet. Jeg har telenor og det går ikke ann å lese meldinger fra nettet hos meg hvertfall

Anonym poster: ed9d441e78285e2af82111ffd0d383ed

Skrevet

Hos Chess kan du ikke det nei. Får håpe hun kommer seg bort fort.

Skrevet

Hun jobber med saken. Har fått leilighet, men den er ikke ledig enda. Jeg støtter henne det jeg kan og har gitt henne de råd jeg kan.

MEN han er en luring og er slu når det gjelder penger. Det er en stordel økonomiske forhold som gjør at han er så vanskelig til henne nå, det er jeg rimelig sikker på. De er i en spesiell situasjon økonomisk og han har mest å tape. Mistenker jeg hvertfall.

Skrevet

Kan ikke lese meldinger, men kan se loggen for anrop og sms. Står på faktura .... Det gjør det hos meg vertfall, men meldinger går ikke ann å lese.

Anonym poster: d7cfc9c1e3a55dde6accb82a5126cd7b

Skrevet

Ja, antok det var slik, og han bruker nok begge deler tenker jeg. Både loggen på mine sider og at han snoker på telefonen hennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...