Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gutten min er nå snart 5 måneder og har ligget i vognbagen inne på stuen til nå, men han er nå snart for lang til denne.

Har nettopp kjøpt lekegrind og lurer på om jeg skal ha sovestunden hans i den om dagen eller gjøre det i sprinkelsengen??

For det blir litt rart å ha leketid og sovetid på samme plass.

Hvordan gjør dere dette? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027387-sovetid-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne lat han sove i vognen ute men jeg har ikke mulighet til å se vognen fra vinduene, så tørr ikke dette pga kattene rundt i nabolaget.

Har hatt selveste vognbagen oppi sofaen når han sover. Har heller ikke mulighet å ha hele vognen inne.

Triller 1 gang om dagen og sover da, men han har jo 3-4 dubber enda.

Annonse

Har kattenett, men liker å se vognen fra innenfra men det gjør jeg ikke. Vi bor over garasjen og vognen står utenfor garasjen og vi i 2 etasje. Men det er ikke lenge igjen til vi må gå over til sportsdel, går nesten akkurat med bagen nå.

Jeg begynte å legge min lille pode i sprinkelsenga på soverommet rett før han var 5 mnd. Det er jo automatisk lysere inne på soverommet om dagen i forhold til natta, så det er ikke noe problem å skille mellom natt og dag. Da jeg begynte å legge han der inne, sov han bedre også i forhold til i stua. og jeg slipper å måtte gå på tå for å ikke vekke han :)

Har kattenett, men liker å se vognen fra innenfra men det gjør jeg ikke. Vi bor over garasjen og vognen står utenfor garasjen og vi i 2 etasje. Men det er ikke lenge igjen til vi må gå over til sportsdel, går nesten akkurat med bagen nå.

Babycall med kamera?

Babycall med kamera?

Orker ikke å kjøpe babycall med kamera når jeg har en bra babycall fra før.

Annonse

Enig m HI. Man skal se barnet sitt når det sover ute! Man kan ikke legge et barn ute til enhver pris. Da får barnet heller sove inne. Og sover barnet kortere inne, ja da får det bli sånn.

Vår løsning er at han sover på eget rom i sprinkelseng dagtid. Med lyst rom. Og i vår seng på natten. Det funker veldig bra . Han er 6 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...