Gå til innhold

Ikm uke 15

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikm i morgen. Ikke begynt spottingen enda, så har et liiite håp... Selv om jeg fikk negativ eggløsningstest i formiddag....

Åååå så spennende :D

Måtte tantekreket holde seg laaaangt unna!!!

Jeg pleier alltid å spotte dagen før IKM så onsdag til uka blir en nervepirrende dag *uff*

Den gode magefølelsen jeg hadde i starten begynner å bli dårligere jo nærmere IKM jeg kommer :(

Annonse

Jeg er på dag 30 og veit at denne gangen får jeg en syklus på 33 dager *blæææ* har en mistanke om at blodtanta kommer på torsdag :angry:

Men så lenge spottinga ikke kommer så er det jo et håp ;)

Drømmeren :) krysse fingra for at det er en spire på gang!

Da ser det ut til at spottinga er igang hos meg :angry:

Lyse rosa på papiret idag tidlig, og sjøl om det har stoppa opp nå så setter tanta får fullt igang i løpet av morradagen :(

At det skal ta så lang tid *off*

Inn i min 35 pp og håper jeg lykkes denne gangen :)

Tung dag imorra når tanta kommer men dagen etter er pågangsmotet mitt på topp igjen :D det veit jeg av erfaring!

Uff så dumt Dossa :( Du fortjener virkelig at spiren fester seg snart altså!!! Heier på deg og neste pp!!!:) Blir med meg og littleprincess inn i ikm uke 19 du da?? Selv om du sikkert skulle vært i 20?? Spiller jo ingen rolle!:) jeg har kjøpt sink ig c-vitamin tabletter til mannen og drikker selv den forferdelige grapefruktjuicen nå frem til EL...Alt må prøves :P

Annonse

Uff så dumt Dossa :( Du fortjener virkelig at spiren fester seg snart altså!!! Heier på deg og neste pp!!! :) Blir med meg og littleprincess inn i ikm uke 19 du da?? Selv om du sikkert skulle vært i 20?? Spiller jo ingen rolle! :) jeg har kjøpt sink ig c-vitamin tabletter til mannen og drikker selv den forferdelige grapefruktjuicen nå frem til EL...Alt må prøves :P

Hehe er vel i uke 20 men hopper etter dere jeg :D :D

Vil jo være med de søte jentene fra denne uka :wub:

Ingen mens her enda. Men føles som den kommer hvert øyeblikk. Jeg har ømme brystvorter, ellers ingen tegn. Føler meg veldig pessimistisk, klarer ikke se for meg at det klaffer noen gang. Vet jeg ikke har prøvd sååå lenge, men går inn i pp10 snart, og jeg er utålmodig og pessimistisk nå. Blæh!

Godt å høre vi er fler med samme pessimistiske tankegang...jeg tenker at ok, så kan jeg vel ikke få flere barn da...hver gang tanta dukker opp...men så blir jeg liiitt mer optimist da eggløsning nærmer seg...er i pp 6-7 nå etter MA i fjor...Ble gravid med en gang med sønnen min og nå sist da jeg mosta satt den på første...men nå...grrrr!!!:/

Jeg har ikke tester nå, bortsett fra eggløsningstester. Tok en i sted, på ettermiddagen, og den ble negativ. Så jeg føler løpet er kjørt, og at tanta kommer... Men håper jo i det lengste. Har litt murringer, litt øm korsrygg og ømme brystvorter. Også følt meg litt varm, men det kan vel være mens og høyere temp ute også som gjør. Spent på denne pp altså, ikke lyst å gå inn i pp10:-(:'(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...