Gå til innhold

Ikm uke 15

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM søndag :) Heia påskeeggene våre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 6/7 DPO, så leeeenge igjen!!! Uff, denne ventingen er så slitsom!!

Skrevet

Nemo, har du testet?????:)

Selv føler jeg at "symptomene" har forsvunnet litt i dag, ble litt motløs...

Skrevet

Nemo, har du testet????? :)

Selv føler jeg at "symptomene" har forsvunnet litt i dag, ble litt motløs...

Jeg har testet....Og da jeg kom på jobb så kom DEN FORBANNA tanta :( Jeg har seriøst følt meg sååå gravid!! Huff, dette var nedtur altså....Men jeg har brukt dong quai denne pp og da har den funka...fikk eggløsning en uke før jeg pleier....Jeg har lenge hatt nøyaktig 35 dagers sykluser...Nå ble den på normalen igjen, på 28....Så kommer til å fortsette med dong quai! Korte ned syklusen med en uke er jo flott... :) Jaja, da ble det ingen baby i 2013 på meg, men da får jeg satse på 2014 baby da <3 eggløsning har jeg hvertfall så gravid skal jeg bli!! Jeg kommer til å følge dere, er spent på dere!! lykke til :)
Skrevet

Jeg hører til her. IKM på fredag eller lørdag. Men har små forhåpninger. EL akkurat i påska, da vi var på hytta med masse familie. Så ikke så mye kos der, men rett før vi dro - så vi får se...

Skrevet

Nemo, så irriterende! Dumme tante!!

Men bra med kortere syklus iallefall!

En 2014-baby blir d iallefall:)

Skrevet

Nemo, så irriterende! Dumme tante!!

Men bra med kortere syklus iallefall!

En 2014-baby blir d iallefall:)

Håper det hvertfall :) Åssen går det med deg idag da?? Symptomer kan bare pelle seg et visst sted....Kroppen er ond!! hehe :P
Skrevet

Hmm, syns ikke jeg kjenner noe særlig, sukk! Må prøve å holde meg å tenker å ikke teste før iallefall søndag..

Vente vente...:)

Skrevet

Hmm, syns ikke jeg kjenner noe særlig, sukk! Må prøve å holde meg å tenker å ikke teste før iallefall søndag..

Vente vente... :)

Jeg følger med, gleder meg til å høre utfallet!! :)
Skrevet

Nå har tr kommet her, så da slenger jeg meg over i ikm uke 19.

Da blir det ny og siste runde med pergo og eggløsning sprøyte på meg. Håper det går den siste sjansen vi får nå, hvis ikke får vi henvisning til riksen..

Lykke til dere andre:-)

Skrevet

Krysser fingrene for deg!!

Skrevet

Nemo og Mamsen :) pokker at blodtanta ikke klarte å holde seg unna dere *grrrrr* Har bare ikke vett den tanta :(

Men noe som er helt sikkert jenter er at det blir 2014 bebiser på dere ;)

God klem :D

Skrevet

Nemo og Mamsen :) pokker at blodtanta ikke klarte å holde seg unna dere *grrrrr* Har bare ikke vett den tanta :(

Ja, det håper jeg inderlig!!!!:) Hvordan går det med deg da dossa?? No symptomer idag?:)
Skrevet

Ja, det håper jeg inderlig!!!!:) Hvordan går det med deg da dossa?? No symptomer idag?:)

Av og til så føles puppene litt "tunge" og det stikker litt.....små sliten men det kan jo komme av andre ting.....og litt uggen innimellom....men kroppen har kødda med meg før så jeg stoler ikke på noen symptomer som kommer min vei.

Har en god magefølelse av at jeg kanskje bærer på en spire eller to :P men den gode følelsen skal jo sies at jeg har hatt i for mange pp......hahaha.....regner med at godfølelsen en dag slår til ;)

Skrevet

[quote name=Dossa :)' timestamp='1365533884' post='145237380]

Ja, det håper jeg inderlig!!!! :) Hvordan går det med deg da dossa?? No symptomer idag? :)

Av og til så føles puppene litt "tunge" og det stikker litt.....små sliten men det kan jo komme av andre ting.....og litt uggen innimellom....men kroppen har kødda med meg før så jeg stoler ikke på noen symptomer som kommer min vei.

Har en god magefølelse av at jeg kanskje bærer på en spire eller to :P men den gode følelsen skal jo sies at jeg har hatt i for mange pp......hahaha.....regner med at godfølelsen en dag slår til ;)

FYYYY som kroppen har kødda med meg denne pp...Jeg trodde ganske sikkert at jeg var gravid nå!! Haau!! Gleder meg til å se hvordan det går for deg nå...Krysser alt jeg har for deg :)

Skrevet

Nei og nei så pyton med tanta, Nemo og Mamsen. Ektefølt trøsteklem til dere! Selv fikk jeg blødning i dag og vet ikke helt om jeg skal håpe på en festeblødning og juble for det. Eller kjempe mot gråten som sitter i halsen av frykt for at jeg rett og slett har hatt tidenes korteste syklus på bare 20 dager. Noen som har så korte sykluser? Går det ann? Håperhåperhåper at den gir seg til i morgen. Noen som vet hvor kraftig eller langvarig en slik festblødning kan være? Nei sukk...kjenner jeg blir utrolig lei meg nå.

Skrevet

Nei og nei så pyton med tanta, Nemo og Mamsen. Ektefølt trøsteklem til dere! Selv fikk jeg blødning i dag og vet ikke helt om jeg skal håpe på en festeblødning og juble for det. Eller kjempe mot gråten som sitter i halsen av frykt for at jeg rett og slett har hatt tidenes korteste syklus på bare 20 dager. Noen som har så korte sykluser? Går det ann? Håperhåperhåper at den gir seg til i morgen. Noen som vet hvor kraftig eller langvarig en slik festblødning kan være? Nei sukk...kjenner jeg blir utrolig lei meg nå.

Jeg har troa på at det her er snakk om en liten festeblødning vennen ;)

Vil ikke tro på noe anna!!!

Skjønner godt at du blir utrolig lei deg dersom tanta nå dukker opp :( Det får hun IKKE lov til!

God klem <3

Skrevet

Festeblødning - helt klart:)

Skrevet

Jeg tror ut i fra temping at jeg hadde el på dag 11 i syklus. Nå er jeg på dag 25, og fikk negativ test på morgenurin. Det er fremdeles noen dager ril mens, tror den kommer mandag. Er toget gått denne pp?

"Symptomer": Nedstemthet, irritabel, såre brystvorter, oppblåst mage, hatt endel murringer tidligere, lite nå.

Skrevet

Jeg blir snart gal! Syklusen har stabilisert seg på 27-28 dager nå, det er jeg veldig glad for.

Har IKM i morgen, men hadde en bitteliten blødning på søndagen..... Jeg knakk sammen å gråt, vil så gjerne bli gravid og denne tanta kan bare pelle seg vekk. Men så kom det ikke noe mer blod! :o Liten brun flekk i trusa. Ikke noe mer på papiret senere......

Veit ikke helt hva jeg skal tro om det! Det er vel forsent til at det kunne ha vært en festeblødning??? Noen som har hatt det før?

Nå sitter jeg jo bare her å venter på å begynne å blø igjen. Har masse menssmerter men ingenting annet som kan minne om graviditet......

Krysser fingrene for at hu kjærringa ikke dukker opp igjen!

Skrevet

Sist jeg var gravid fikk jeg festeblødning samme dag som positiv test:)

Skrevet

Å=) Hvis ikke mensen dukker opp innen morgen skal jeg ta test! =)

Skrevet

Jaja...ser ut som jeg for første gang i mitt liv har hatt enn syklus på så lite som 20 dager. For blødningen har fortsatt i dag og det like mye som en vanlig mens. Er ufattelig skuffa og forvirret. Men får gjøre som kjære Dossa og tillate meg og deppe første dagen, og så gå på med frisk mot i neste pp. Heier dere andre videre. Måtte mange lykkes med 2013-nurk.

Skrevet

Jaja...ser ut som jeg for første gang i mitt liv har hatt enn syklus på så lite som 20 dager. For blødningen har fortsatt i dag og det like mye som en vanlig mens. Er ufattelig skuffa og forvirret. Men får gjøre som kjære Dossa og tillate meg og deppe første dagen, og så gå på med frisk mot i neste pp. Heier dere andre videre. Måtte mange lykkes med 2013-nurk.

Neiiiii ikke si at heksa er hos deg :( trist vennen og jeg skjønner veldig godt at du er skuffa.

Sender deg en god klem snupps ♥

Jeg kommer etter deg om en ukes tid....magefølelsen er svekka...

Det er lov å deppe men jeg lover deg at dagen etter så vil du føle deg litt bedre og virkelig klar til å gå løs på neste pp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...