Gå til innhold

Ikm uke 15

Anbefalte innlegg

Datt ut av lista jeg, spretter tilbake!

MANDAG 8:

TIRSDAG 9:

ONSDAG 10:

TORSDAG 11:

FREDAG 12:

stoltmamma04og07

LØRDAG 13:

junior&vesl@

Nemo_

SØNDAG 14:

En til, please (12pp)

< 3 TeseMor! <3

GRAVIIIIIIID:

NY PP

Fortsetter under...

Da er det ikke mange dagene igjen før vi kan begynne å heie her :)

MANDAG 8:

Mamsen til AT:)*prøver igjen*

TIRSDAG 9:

ONSDAG 10:

TORSDAG 11:

FREDAG 12:

stoltmamma04og07

LØRDAG 13:

junior&vesl@

Nemo_

SØNDAG 14:

En til, please (12pp)

< 3 TeseMor! <3

Drømmeren85

GRAVIIIIIIID:

NY PP

Dette er min første PP (forrige gang var jeg gravid før vi egentlig begynte å prøve, så første gang vi prøver på ordentlig). Jeg er derfor usikker på hvilken dag man skal teste på. Jeg er 1DPO i dag (tror EL var i går, hadde pos EL test i forgårs, og neg EL test i går). Hvilken DPO tester dere på??

Annonse

Weeeeehiiiii endelig fikk jeg el :D

Jaggu på tide....er på dag 18 idag.

Har IKM ca om to uker :) burde hoppe over i neste uke men trives her så svinser rundt her jeg :P

Little princess :) man kan vel teste fra 10 DPO men jo lenger man venter jo bedre synes jeg det er....kjipt å få en positiv test 11 DPO også kommer tanta rett etterpå.

Xxxxxx fingra for at du er heldig og at spiren sitter nå!

Jeg måtte bare ta en test nå, og den var selvfølfelig negativ... har ikke ikm før på mandag, så alt håp er vel ikke ute enda..??

jeg har gått på pergo tabletter mange ganger uten å bli gravid, men denne gangen har jeg fått eggløsningsprøyte også, så ekstra spent :)

Annonse

Jeg måtte bare ta en test nå, og den var selvfølfelig negativ... har ikke ikm før på mandag, så alt håp er vel ikke ute enda..??

jeg har gått på pergo tabletter mange ganger uten å bli gravid, men denne gangen har jeg fått eggløsningsprøyte også, så ekstra spent :)

Håpet om en positiv test er absolutt tilstedet :D

Du kan være blant de som tester seinere enn andre, så bare hold motet og håpet oppe ;)

Åh, jeg er kvalmkvalmkvalm!! Vært det i tre dager nå...håper det er noe på gang....:) gidder da ikke å være kvalm til ingen nytte!! Fysjom! Har dere noen symptomer eller?? Jeg pleier egentlig å ha menssmerter rett etter eggløsning og hver dag frem til ikm jeg, men nå kjenner jeg ingenting tiø det....testa nå nettopp...negativ! Ikke ikm før til uka så håper for det :)

Jeg er her:)

Går rundt og prøver å IKKE kjenne på alt som kan være symptomer på graviditet, er bare redd for å bygge opp forhåpningene..

Foreløpig kjenner jeg litt murringer, fryser og har hjerteklapp - men alle disse symptomene kan jo også være noe annet:)

Endelig noen som er med her!!!:) Sant det, alle symptomer kan komme av andre ting også....Men syns det er veldig spennende da!!!:) Tok test idag igjen jeg...HVIT som snø!! Blæææh!!!:/ Menmen...ikm kan være alt ifra idag til neste søndag...jeg er veldig usikker på når det er så kommer til å teste annenhver dag nå!:)

Titter innom jeg også, blir ikke borte sjøl om jeg burde hoppe over til neste ikm uke.

Har bursdagsfeiring hele helga. Vesla ble 4 år igår. Så igår hadde vi familiebesøk med 13 voksne og 8 unger til bords :)

Masse god mat og kaker ;)

Idag skal hun feire dagen med jentene fra bhg :D

Kjenner jeg gleder meg til kvelden kommer og all feiring er over for denne gangen :P er gøy men noe slitsomt også.... hehe

Jeg er vel bare 3 dpo idag og prøver å ikke kjenne etter symptomer.

Kroppen har lurt meg før men gir ikke opp å tenke positivt før spottinga begynner.

Tenkte jeg skulle bli gravid nå med tvillinger og termin på julaften ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...