Gå til innhold

Ikm uke 15

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, i dag tidlig fikk jeg litt lyserødt blod på papiret.. Er 10DPO i dag. Håper dette er en festeblødning og ikke en tidlig mens.. Andre som har erfaringer med festeblødninger?

Sist fikk jeg festeblødning ca 13 DPO, samme dag som positiv test, men dette var helt mørkt gammelt blod (uff, sorry for detaljene).. Så spørs om den har vært noe tidligere og brukt litt tid på å "komme seg ut"...

Så spennende, Little! Har hatt festeblødning to ganger tidligere og da var det som normale blødninger, de varte bare kortere. Leste en del om det på nettet nå, og forstår at det kan variere mye fra bare litt lyserødt til nærmest en menstruasjon. Lykke til med testing på søndag! Blødde selv i tre dager, og kun det. Tar selv en test på søndag bare for sikkerhetskyld :)

Endret av En til, please.

Hm, i dag tidlig fikk jeg litt lyserødt blod på papiret.. Er 10DPO i dag. Håper dette er en festeblødning og ikke en tidlig mens.. Andre som har erfaringer med festeblødninger?

Sist fikk jeg festeblødning ca 13 DPO, samme dag som positiv test, men dette var helt mørkt gammelt blod (uff, sorry for detaljene).. Så spørs om den har vært noe tidligere og brukt litt tid på å "komme seg ut"...

Ååååå så spennende :D :D :D

Det bare må være en festeblødning!!!

Noe anna er ikke å tenke seg ;)

xxxxx fingra for deg ;)

Jeg er bare 8 DPO og fortsatt ei uke att til IKM *blæ*

Merker av og til at puppene er litt slik små tunge.....hmmm.....men jeg gidder ikke la meg lure for kroppen har kødda med meg før :P

Annonse

Tok en test - negativ:(

Dette må vel være TR - syns det er mye om det er en festeblødning. Men så rart at TR kom allerede 10dpo...

Shit, lurt trill rundt av kroppen, var nesten helt sikker på at det hadde klaffet i går..

Jeg mente at jeg testet positiv når jeg var 4 uker på vei sist, det er vel ca 14dpo?

Annonse

Æsj så dumt da :( blør du fortsatt littleprincess? Ell har det stoppet? Kan jo være at ikke testen slår ut før 14dpo ja...:) Men om du får den jææææævla tanta på besøk da så hopper vi videre til ikm uke 19 sammen...Vi skal jo vegynne temping og gode greier :) Men håpet er ikke ute for deg enda uansett da...krysser alt jeg har for deg :)

Ah, så dumt En til, please

Vi får vel satse på en januar-baby:)

Å ja, januarbaby blir definitivt lykkebarnet. Skal heie videre på dere i IKM19. Befinner meg selv i uka før det. Men nå samler vi alle lykkeønskningene til Dossa :) :) Og Drømmeren(noen fler?) :) Har aldri vært i en gruppe før der INGEN har blitt graverte, så go go go!!

Endret av En til, please.

Hei alle sammen:)

Jeg har ikke vært aktiv med skrivinga på denne siden,men har fulgt med på deres uke fordet.

Jeg og min samboer har prøvd å bli gravid i 1 og 1/2 år og fant ut at svømmerne hans var litt trege og prøverør var den beste metoden å bli gravid på.

Søknaden ble sendt av gårde denne mnden,så vi var ikke så ivrig på prøvinga rundt eggløsnings perioden i påsken. Gledet oss heller til å begynne med prøverør seinere på året.

Men tok en test idag,for mensen uteble.

Og den ble POSITIV,2-3 uker på vei :D

Jeg har fortsatt vanskelig for å tro på det, så går rundt og titter på testen stadig vekk:)

Hei alle sammen:)

Jeg har ikke vært aktiv med skrivinga på denne siden,men har fulgt med på deres uke fordet.

Jeg og min samboer har prøvd å bli gravid i 1 og 1/2 år og fant ut at svømmerne hans var litt trege og prøverør var den beste metoden å bli gravid på.

Søknaden ble sendt av gårde denne mnden,så vi var ikke så ivrig på prøvinga rundt eggløsnings perioden i påsken. Gledet oss heller til å begynne med prøverør seinere på året.

Men tok en test idag,for mensen uteble.

Og den ble POSITIV,2-3 uker på vei :D

Jeg har fortsatt vanskelig for å tro på det, så går rundt og titter på testen stadig vekk:)

Solskinnshistorie rett og slett!!!! GRATULERER!! :)

Gratulerer så masse Khloe :D Har flere venninner som har blitt gravide rett før ivf skulle igang settes. Masse lykke til i den spennende tida du går i møte!

LittlePrincess: pokker så dritt at testen ble negativ :(

Men det kan ennå være et håp hvis du ikke har passert 14dpo ;)

Men ellers så veit jeg jo at en januarbebis blir veldig stas ;)

Du og En til, please får en forsinka julegave skal du se :D

En til, please: søt du som krysser fingra for meg :D Til sommeren har jeg prøvd i 3 år så om spiren sitter nå så blir jeg utrolig glad :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...